quote: hunnybun reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-10-2007 20:09:26&apos

);
Hoi hanneke.
Spannend he, In welke ronde zit jij en voor hoeveelste kindje,
Ik zit nu in de 2e ronde voor eerste kindje.
Ik kan niet wachten tot het weekend is.
Dan wil ik misschien gaan testen, maar als ik het uit houd wil ik toch nog wat langer wachten, misschien komt mijn ongi dan wel gewoon.
groetjes hunnybun
Hoi Hunnybun,
We zitten in de 1e ronde voor het 1e kindje. Ik ben al wel sinds maart gestopt met de pil, maar deze maand pas zijn we er pas echt bewust mee aan de slag gegaan. We hebben nu ook echt op de dag geklust in de gunstige periode en de dag na 1 van de klusdagen dacht ik mijn eisprong te voelen.
Wanneer heb jij ook weer je NOD? Ik pas 1 november. Ik had begin van de week wat klachten als misselijkheid (alleen niet 's morgens), vermoeidheid, gevoelige tepels en een vreemd gevoel in de onderbuik. Nu is dat minder, maar hoop toch stiekem dat ik nu zwanger ben. Als ik volgende week zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik een test doen. Ben nu geneigd om alvast de digitale test van clear blue te kopen (of een andere). Ik weet eigenlijk liever door een zwangerschapstest dat ik niet zwanger ben dan doordat ik ongesteld wordt.
Maar goed, ik heb net weer babyboom zitten kijken en nu kriebelt het weer flink.
Groetjes Hanneke