help , mag hij 12 uur zonder voeding???????????

Hallo, 
Ik zit zelf ook met dezelfde vraag... ik voed mijn dochter van 3,5 maand op verzoek haar laatste fles is meestal tussen 1800 en 1900 dan word ze pas wakker om 0630 de volgende ochtend.  Dan voed ik haar en leg haar terug in bed en meestal rond 0830 word ze weer wakker.
Volgens het consultatiebureau mag dit absoluut niet ivbm een te lage bloedsuikerspiegel dus ze raden mij aan om mijn dochter wakker te maken voor een avond fles (2230/2300) daar is ze niet van gediend. Mijn dochter is 5.5 kilo ze is de hele dag vrolijk en alert dus daaraan kan ik zien dat het goed gaat en ze heeft goede plas en poep luiers.
Wat moet ik nou doen? Ik laat haar liever slapen. Ze geven zelf aan wanneer ze honger hebben toch? 
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
 
Sorry maar reageer je nu zelf op je eigen topic?
Zo lijkt het, wordt door het forum zo aangegeven.
Maar ik wilde even delen wat ik hiervan heb onthouden.
Als je kleintje goed groeit en zich meldt bij de andere voedingen, kan je best kijken of je kleintje wilt doorslapen in de nacht.
Wellicht moet je een keer in de nacht gaan, rond 3 uur bijvoorbeeld, omdat je kleintje dan voeding wilt, misschien ook niet.
Ik zou lekker laten slapen en op verzoek voeding geven.
Succes
 
Wanneer heeft CB dit gezegd? Want bij onze dochter was dit alleen in het begin.
Lactatiekundige heeft gezegd, toen ze ongeveer 3 maanden was (ze is nu bijna 10 maanden) om op verzoek te doen. Ook in de nacht.
Als ze zich goed meld voor een voeding dan mag dit. Ze heeft dan zelf door wanneer ze weer moet eten.
Ik zou het gewoon zo blijven doen. Zolang ze goed blijft groeien, en alert blijft, komt het wel goed.
 
Als jou kind honger heeft snachts dan kom je daar achter ;) mijn zoon heeft vanaf 2 maanden 12 uur doorgeslapen
Vanaf 20 tot 7/8
 
Terug
Bovenaan