help, mag ik hier nog even mijn hart uitstorten?

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen,

ik weet sinds deze week dat ik zwanger ben! en kon ik verhuizen naar het februariforum!
dus ik ging daar net even kijken? lees ik daar direct twee berichtjes boven aan, dat het hartje niet klopt!

dat heeft me nou heel onzeker gemaakt! ik heb nu twee miskramen meegemaakt!
en wil dit kindje niet verliezen!
misschien is het verstandig dat ik niet eerder naar dat forum ga, als ik het hartje van mijn kindje heb zien kloppen!

mag ik zo lang hier nog even blijven??

liefs Wilma

Jeetje Wilma,

Natuurlijk mag je hier nog blijven. Wat een rare vraag . Gezellig toch!?!
Enne, drie keer is scheepsrecht hè? Gewoon kalm blijven (okay makkelijk gezegd natuurlijk!). Maar het gaat helemaal goedkomen hoor!!

Surf anders eens een beetje over internet via zwangerschap.pagina.nl. Dan kom je allerlei leuke informatie dingen tegen. En zo zorg je er een beetje voor dat je niet te veel bezig bent met je miskramen van hiervoor.

Meid, ik snap wat je bedoelt. Probeer te genieten en voor je het weet ben je weken verder!!

Liefs,
Rosanne (mama van Quentin, 1,5 jr)

Lieve Wilma,

Ik las het ook net. Ik ben nu ook 4,5 week zwanger. Ik vind het ook zooooo spannend. Ik denk dat we ons er niet te veel van aan moeten trekken (vind ik ook moeilijk).
Ik heb zelf ook al een miskraam gehad in November dus tot dat ik een echo heb gehad heb ik er ook nog geen vertrouwen in.
Heel veel succes en hou me op de hoogte.
Liefs Kaly

he wat leuk kaly, ik ben ook zo'n 4.5 weken! leuk!!
ja ben ook erg onzeker! mijn miskramen zijn in april en maart geweest!

maar ja idd wat je zegt...drie keer is scheepsrecht!

20 juli naar de verloskundige en 11 juli naar de gyn!

kan niet wachten!!

liefs Wilma

Hoi Wilma,

Ik kan volgende week pas weer bellen met de verloskundige. Ze is op vakantie en niemand neemt haar taak over.......
Ben nu 5 dagen overtijd, maar 12 weken duurt zoooo lang....(mag niet klagen natuuurlijk, ben al lang blij dat ik weer zwanger ben!!!)
Liefs Kaly

Hé lieve aanstaande mama's,
Natuurlijk mogen jullie nog even blijven! En probeer je niet gek te laten maken hoor! Het is natuurlijk erg wat die andere vrouwen nu meemaken, maar dat wil niet meteen zeggen dat het bij jullie ook zo zal gaan. Ik begrijp jullie onzekerheid, ook ivm vorige ervaringen, maar houd vertrouwen! Het gaat goed dit keer en in februari gaan jullie je hummeltjes lekker in de armen houden!
Liefs, Tess

Thanks lieve Tess!!!

Ik hoop dat het voor jou ook snel een keer lukt. (en voor de rest natuurlijk ook)
Liefs Kaly

ellow

ook ik ben bijna 4,5 week zwanger...ik had me zo wie zo al voorgenomen om voorlopig ff hier te blijven omdat hier toch een aantal hele lieve mieden zitten die ik af en toe hart onder de riem wil steken!!! Ook ik wordt een februari mama! ik ga pas naar dat forum als ik het hartje heb horen kloppen dus we blijven gezellig nog ff hier meiden!!!

kuss en veel succes gewenst aan iedereen he!!!

xxxxxxxx

Terug
Bovenaan