help, mag ik hier nog even mijn hart uitstorten?

Hey lieve zwangeren,
Tuurlijk is het allemaal spannend en best een beetje eng wat er in je lijf gebeurt.
Je weet niet hoever het is en wat er kan gaan gebeuren.
Maar vertrouw op de natuur. Over het algemeen doet die haar werk heel goed.
Dat het mis is gegaan bij jullie en bij anderen is echt heel erg. Maar de kans dat het
wel goed gaat, is natuurlijk veel en veel groter. Toch?
Maar ik weet wel hoe jullie je ong moeten voelen. Ik heb zelf ook een mk gehad en
ben nu toch de trotse mama van Quinten (21 maand). Dus het kan echt!!!
Ik hoop dat jullie niet teveel negatieve verhalen lezen en horen. Probeer te genieten en
"rustig" af te wachtten tot de echo. Dat is echt het enigste wat je kan doen.
Ik ben blij dat jullie zwanger zijn en het komt echt helemaal goed.
Liefs Melanie

Hai Wilma

Tja, ik las de berichtjes net ook op het februariforum... Klote, he?!
Ik ben nu 6 weken en 5 dagen en heb het meteen toen ik het wist aan iedereen verteld. Ik had alle opmerkingen over 'het niet moeten vertellen, want er kan nog vanalles misgaan' eigenlijk niet verwacht. Ik wil graag er van uit gaan dat het goed gaat! Als het mis gaat, zien we dan wel weer. Waarom zou ik nu niet genieten van wat er wel is en mezelf een mogelijke miskraam aan gaan praten??? Om die opmerkingen te voorkomen, zeg ik nu zelf maar "er kan nog vanalles misgaan..." Maar het is wel erg moeilijk om die berichtjes te lezen. Ik wil het eigenlijk niet weten...
Heb het ook niet op kunnen brengen om te reageren op deze berichtjes. Ergens wel lullig want ik wil ze best steunen, maar ik wil mijn kop in het zand steken. over een paar weken zal ik mijn echo wel gehad hebben en durf ik vast zekerder te zijn.
Ik hoop voor jou en alle andere zwangeren dat alles voorspoedig blijft gaan!!!!!

Hee Wilma en de rest,
Tuurlijk mogen jullie hier blijven!!!!! Gezellie hoor!!!
Erg hoor dat je nu weer bij je mk stil staat, maar het is idd vele malen groter nu dat het wel goed gaat!!!! We blijven dan daarom ook duimen voor jullie hoor en schrijf maar lekker van je af hoor.
Veel liefs

haaaaalllllloooooooo,
jullie zwangeren moeten gewoon nog ff hier blijven we hebben die tips van jullie erg hard nodig hoor!!!
en verder moeten jullie voor iedereen wat blijven strooien
nee geintje ik zou het heel leuk vinden om hier met jullie nog wat te kletsen
veel liefs tamaar

Terug
Bovenaan