help me,dillema

hallo,

Ik snap je probleem een beetje ik ben 5 december uitgerekend en nou hebben we
eerste weekend van februari een feestje..soms maak ik me nu ook al druk hoe dat nou zou moeten, het feest is van mijn schoonouders en is ook door een zelfde reden als bij jou naar voren geschoven.. Ook wij moeten een stuk rijden 1,5 uur. Ik heb ook gezegd dat ik niet weet of ik erbij zal zijn. Ik heb gedacht dat ik misschien het etentje erbij zou kunnen zijn. Hopelijk zal de kleine dan een beetje slapen. Maar stel van niet.. daar blijf ik toch wel aan denken, de feestavond op zich zal wel niets worden. alhoewel mijn moeder ook wel aangeboden heeft op te passen. Maar jah het is nog zo klein... Ik bekijk het ook een paar dagen of week van te voren wat ons het beste zal lijken...

JIJ in ieder geval succes met je beslissing..

Je moet doen waar je je op dat moment goed bij voelt!
Ik ben 6 weken na de geboorte van mijn dochter een avond naar een concert geweest. Natuurlijk vond ik het moeilijk om haar weg te brengen, maar toen we er eenmaal waren vond ik het ook erg fijn om weer eens iets met mijn man samen te doen.
Juist een klein baby'tje kun je makkelijk uitbesteden. Zolang hij/zij een natje en droogje krijgt, gaat het echt goed.
Ik gaf trouwens geen BV (wel geprobeerd maar lukte niet). Maar je kunt natuurlijk altijd kolven, zowel vantevoren als op de avond zelf.

Groetjes,
RV

Oh ja, wij hebben trouwens eind januari een weekendje weg van mijn man's werk. En we zijn gewoon van plan om te gaan hoor! Baby is dan 8-10 wkn (komt wsch eerder, geplande keizersnee) dus dat moet lukken. De reservering is al gemaakt bij mijn schoonmoeder .

nou dames
dit is nu de tweede keer dat ik een reactie plaats maar het forum was wat in de hobbel waardoor mn reactie er niet in kwam.
ten eerste allemaal bedankt voor de reacties natuurlijk.
ik heb besloten om niet te gaan. heb het ook tegen de rest gezegd want ik heb geen idee hoe ik me voel op dat moment en hoe ik er tegenover sta.
gelukkig begrepen ze het wel. we gaan nu we;l uit eten maar niet naar het theater.
en met het uit eten kan de kleine gewoon mee.

mn hubbie zei trouwens meteen al we gaan niet hahaha die lieverd.
maar nogmaals allemaal bedankt!!

Terug
Bovenaan