Help me geruststellen..;)

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben nieuw hier en heb wat adviesjes/ rustgevende woorden nogdig..

In het kort komt het hier op neer:

In aug 05 gestopt met de pil. In het begin niet direct 'echt' aan de slag gegaan, maar sinds begin dit jaar wat bewuster naar de vruchtbare dagen gekeken. Sinds het stoppen met de pil direct regelmatig ongesteld geworden, hoogstens dag te vroeg..NOOIT te laat.

Vorige maand ziek, maar 1x seks gehad. Al bij neergelegd en volgende maand weer aan de slag, haha. Donderdag had ik ongesteld moeten worden en ben het nog niet. Vanmiddag test gedaan, was negatief.

Nu heb ik gelezen dat het ook soms pas na meerdere dagen positief getest wordt. Kan dit echt verschillen? Heb geen pijn ofzo, dus het lijkt me niet dat het iets anders dan een zwangerschap is. Bovendien ben ik nog nooit veels te laat ongesteld geworden. Moet ik het nog afwachten of moet ik me erbij neerleggen dat deze test negatief was?

Hoi!

Je lichaam kan je erg voor de gek houden!
Ik denk omdat je er nu toch wel meer mee bezig bent dat je menstruatie later komt..
Ik hoop natuurlijk voor je dat je echt overtijd bent en dat je gewoon zwanger bent!

Ik had een gemiddelde cyclus van 35 dagen.
Woensdag was mijn nod, zaterdag nog niet ongi dus heb ik een test gedaan. Negatief.
Zondag ben ik de hele dag weg geweest en er bijna niet aan gedacht en gisterenmorgen werd ik ongi.
Dus ik denk gewoon hoe meer je er mee bezig bent hoe meer je eigen lichaam je voor de gek houd!
Maar is makkelijk gezegd om er niet teveel mee bezig te zijn, dat gaat vanzelf! Haha..

Succes met zwanger worden!
Liefs, Ilse.

Misschien heb je gelijk hoor! Het typische is echter..de maanden dat wij er echt mee bezig waren ik gewoon op tijd ongesteld werd. En deze maand had ik me erbij neergelegd dat t verkeken kansen was (ivm griepje) en juist toen bleef t uit. Dat vind ik juist t rare. Toen t uitbleef leek t ons ook onwaarschijnlijk juist door slechts 1x seks, maar hoe meer dagen verstreken ben ik wel gaan hopen...

Maar we wachten af..

Ja ik snap t!
Je zou zeggen omdat je er dit keer niet teveel mee bezig bent geweest dat je gewoon netjes ongi moet worden.

Dat wachten daar word je gek van, hé?!
Dat had ik dus ook.. normaal 35 dagen en gisteren werd ik ongi op de 40e dag maar ondertussen krijg je wel hoop.
Zelfs na een negatieve test! Dan ga je denk misschien ben ik te vroeg geweest met testen...

Liefs, Ilse.

hai..

allereerst welkom op deze site...!!!!
er is idd nog kans dat het wel raak is... kan soms paar dagen tussen zitten..in het begin is het hormoon nog niet zo extreem in je lichaam...een vriendin van mij was ook x overtijd,deed een test,ma negatief.. paar dagen later weer een en ja hoor zwanger!!!
wat ook nog kan (heb ik ook gehad) is dat het een aantal maanden duurt voor je hormonen (vd pil) echt helemaal uit je lichaam is,en dan pas op je "natuurlijke" manier een cyclus krijgt!!!   ik hoop het eerste voor je!!!
heel veel succes meid... leef met je mee!!!

liefs cenn

Ja dat wachten wordt steeds moeilijker en is vreselijk, haha..

Heb wel steeds beetje t gevoel van ongesteld worden..normaal had ik t duidelijk en half uur later was ik t. Nu al wel sinds donderdag (dat ik t moest worden) steeds n beetje waardoor ik steeds dacht: zie je daar komt aan..En dan nog niks..

Grrr...niet eerlijk voor ongeduldige mensen...  wachten is vreselijk, helemaal als er zoveel van af hangt..pff

ja i know.. die onzekerheid is echt heel irritant.. ma ja behalve testen kun je niet veel meer...!!! mijnlichaam veranderde elke maand ook weer... dan voelde ik dit dan dat...dan bleef het weer langer weg.. heel frustrerend.. elke x dacht ik ook weer jaaaa nu gebeurd het... ma helaas nog steeds niks...
probeer btje relaxed te blijven hoor.. maak jezelf niet gek.. tis moeilijk ik weet het..

kop op!!!
xxx

hoi,

gek he,
wij zijn ook een jaar bezig, door emigratie en zorgverzekering moeten we nu 3 maanden wachten. mijn nod was maandag. zondagnacht een heeeeeeel klein beetje bloed verlies op het topje van de tampon, gisteren hetzelfde en vandaag weer?????
normaal ben ik toch echt 4 dagen goed bezig!

maar het stomme is dat ik 10 dagen gelden een zeurderig gevoel in mn onderrug had, en misschien is dat zelfs de eisprong geweest want mn cyclussen liggen pas 2 a 3 rondes rond de 32 dagen.... daarvoor dik over de 40.

grrrrrrrr, wat je lijf en je geest al met je uit kunnen halen!!
we zien het wel, maar dan word het wel een dure zwangerschap haha.

groetjes esther

Terug
Bovenaan