Help me geruststellen..;)

Ilse, je hebt HELEMAAL gelijk!
En Esther, foei..........ben je toch aan het klussen?

hoi,

nou nee, de vruchtbare dagen hebben we geklust. en die dag daarna hadden we de verzekering afgesloten waar we die info kregen.
maar ik was een week later niet meer in de veronderstelling dat ik nog een eisprong zou krijgen. en ik denk dus dat die een week later was.
en ik ga niet voor 3 maanden aan de pil. ben vorig jaar maart  gestopt en pas 3 normale cyclussen gehad. wil niet riskeren straks daar nog een jaar op te moeten wachten....

als ik niet zwanger ben doen we het wel safe in die week, of 2....
tja, zo komt het eigenlijk.
maar vandaag geen spoortje bloed te zien en dat verontrust me wel moet ik zeggen.
ik zou zoooooooooooooo blij zijn als het raak was. maar dan moet ik wel wat verzinnen met de bevalling. misschien in nederland bevallen ofzo. zucht... we zien wel.
als ik maandag niet ongi ben ga ik een testje doen. (nagelbijt nagelbijt nagelbijt)

groetjes!!!!!!!

Hoi,
Je kan idd best zwanger zijn. In de maand dat ik zwanger ben geworden van onze
zoon hebben wij ook maar 1x seks gehad. En voor zover ik het na kon gaan was mijn
eisprong toen ook nog niet aan de beurt. Wel dus. Het levende bewijs dat het kan ligt
nu lekker zijn middagdutje te doen. Ik hoop het voor je. Test over een paar dagen
nog maar eens.
Groetjes Melanie. 1e ronde 2e kindje NOD ong 20 apr
mmv Quinten

Het zou heel goed kunnen zijn dat je wel zwanger bent.
Toen ik van mijn zoontje in verwachting was, was ik al twee weken overtijd, maar de testen waren wel negatief. Pas na 2 weken had ik een positieve test.
Bij de Huisarts heb ik overigens wel na 1 week overtijd te zijn een bloedtest laten doen (maar daar moet je ook weer een week op de uitslag wachten). Ik had toen een dubbele uitslag; de thuistest en een dag daarna de uitslag vh bloed.
Ook ik had het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kon worden.
Achteraf gezien had ik toen wel meer dorst.....
Succes! Groeten, Nicole

Bedankt voor jullie reacties en het is fijn te lezen dat ik nog genoeg hoop kan houden..Als het zelfs na 2 weken uitblijven nog positief kan zijn. En dat heb ik ook zeker!!

Af en toe nog steeds heel licht gevoel in mn buik, net als voor het ongi worden, maar heb ik al hele week en is echt maar kwartiertje ofzo. Heb gelezen dat dat ook n kenmerk van zwanger zijn kan zijn, dat het zich innesteld ofzo. Verder op zn tijd ineens erg moe..  

Het kost moeite maar probeer toch nog even te wachten met testen tot vrijdagochtend..
Brr..spannend..

ik vind wel dat de kwaaltjes voor zwanger zijn of ongesteld worden bijna hetzelfde zijn. als je op de kwaaltjes gaat letten van bijv moe, vaker plassen, gevoel in je onderbuik, opgezette buik etc kan ook allemaal zijn omdat je gewoon ongesteld moet worden. en dat is zo vervelend want als je zwanger wlt worden zie je het als zwangerschapskwaaltjes terwijl het misschien eigenlijk altijd zo is als je ongesteld moet worden alleen let je er minder op. wat zit het lichaam toch gek in elkaar he

Terug
Bovenaan