hallo moeders
ik zit echt in de knoop,ik weet het even niet meer!
Mijn zoontje is nu 11 maanden en iedere keer als ik hem sávonds naar bed breng is het krijsen krijsen krijsen!!
Het is al een maand zo..ik heb vanalles al geprobeerd,tandjes,paracetamol,om de 10 min er heen bolleke aaien en weer weg!
Zelfs naar de arts geweest om te onderzoeken op oorpijn of benauwdheid.
Zijn ritme al veranderd zodat hij s'morgens slaapt (11.00 - 13.00 ) en smiddags nie meer,iedere avond in bad! maar niets helpt!!!!!!!!!!
Als mijn vriend hem in bed leg is het 2x krijsen en hij slaapt, maar bij mij!!
Ik doe hem momenteel op bed laten huilen en beneden tv hard aan en laten huilen
hij houdt het 2 uur vol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie heeft dit nog meer meegemaakt??
Ik word er echt gek van,voel me eigen schuldig dat ik hem laat huilen maar aan de andere kant moet hij het ook leren!
Ik hou het nu 2 weken vol en er is nog niets veranderd......
Ben ik de enige die dit meemaakt??
Alle andere moeders die ik ken zeggen allemaal dat hun kind zo heerlijk slaapt...
aub reacties...pep me een beetje op!
xxxxx
ik zit echt in de knoop,ik weet het even niet meer!
Mijn zoontje is nu 11 maanden en iedere keer als ik hem sávonds naar bed breng is het krijsen krijsen krijsen!!
Het is al een maand zo..ik heb vanalles al geprobeerd,tandjes,paracetamol,om de 10 min er heen bolleke aaien en weer weg!
Zelfs naar de arts geweest om te onderzoeken op oorpijn of benauwdheid.
Zijn ritme al veranderd zodat hij s'morgens slaapt (11.00 - 13.00 ) en smiddags nie meer,iedere avond in bad! maar niets helpt!!!!!!!!!!
Als mijn vriend hem in bed leg is het 2x krijsen en hij slaapt, maar bij mij!!
Ik doe hem momenteel op bed laten huilen en beneden tv hard aan en laten huilen
hij houdt het 2 uur vol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie heeft dit nog meer meegemaakt??
Ik word er echt gek van,voel me eigen schuldig dat ik hem laat huilen maar aan de andere kant moet hij het ook leren!
Ik hou het nu 2 weken vol en er is nog niets veranderd......
Ben ik de enige die dit meemaakt??
Alle andere moeders die ik ken zeggen allemaal dat hun kind zo heerlijk slaapt...
aub reacties...pep me een beetje op!
xxxxx