HELP ME!!!! GRAAG REACTIE OF TIPS!!

herkenbaar, maar een gouden tip heb ik ook niet.

volgens mij is hij ons (en met name mij dan ) al een beetje aan het uitproberen. Er is in ieder geval niets aan de hand, zodra je binnenkomt begint hij te lachen en te spelen.

Wij halen hem tegenwoordig maar gewoon uit bed, even beneden spelen in de box, tot hij echt moe is en dan weer naar bed. Op den duur (hij is nu nog maar 5,5 maand( wil ik wel dat hij ook naar bed gaat als het gewoon bedtijd is, ook la is hij nog niet zo moe. Maar hoe dat gaat aflopen...?
 
Hallo, ik weet niet of je hier iets aan hebt maar ik las laatst een stukje over dit probleem dat zodra een moeder haar kind in bed legde dat ze altijd bleef huilen en als haar man hun kindje naar bed bracht ging ze snel slapen. Toen zijn ze gaan kijken naar wat haar man en zij zelf anders deden.  En toen bleek dat  haar man altijd standaard naar de wc ging nadat hij hun kindje op bed had gelegd en door  het geluid  van de waterleiding viel hun kindje in slaap. Nu als de moeder haar kindje in bed legd trekt ze ook standaard de wc door en slaapt hun kindje wel door.
Het lijkt me een soort gelijke situatie. Dus misschien is het een tip om samen met je partner te gaan kijken wat hij 'anders' doet bij het bed ritueel dan jij. En dat je dan  het gene wat hij  'anders' doet ook te gaan doen.  
Succes.  

mama van Sara  
 
Terug
Bovenaan