quote: daaneno schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-08-2006 17:18:06&apos

);
slechte middag mij vriend wil er mee stoppen terwijl ik net zwanger ben ik weet echt niet wat er door hem heen gaat weet wel dat hij het echt meend ik heb echt geen idde meer zomaar opeens deze overslag das echt niks voor hem en hij zegt
Ik weet dat het voor jou niet te begrijpen is waarom ik dit allemaal doe. Voor jou komt het misschien als een schok, maar dit is geen beslissing die ik in 1 moment heb genomen. Als ik kijk wat ik belangrijk vind in een relatie en wat ik daarin verwacht, dat we daar met zijn tweeà «n niet aan voldoen. Ik heb 4,5 jaar een prachtigge relatie met je gehad. Ik ben dolgelukkig met je geweest, en ik wil dat gevoel ook zo houden. Maar ik kan gewoon niet meer met je verder, hoe graag ik zou willen voelen dat ik wel met je verder wil, maar dat is gewoon niet zo.
ik weet niet wat ik hier mee aan moet ik wil dat hij bij me blijf kan iemand me helpen
daantje
Als het echt waar is wat hijz egt dat dit geen beslissing van één dag is, dan is het gewoon een ontzettende grote schoft. Sorry dat ik het zeg. Wel zijn leuter erin hangen en doodleuk met jou een kindje maken, en dan vervolgens zeggen sorry ik ga. Wat nou sorry, daar sta je dan met al je hormonen en moet je maar bedenken wat je nu verder wil. Beseft hij dan niet wat voor impact dit op jou en je kindje heeft.
Ik zal sommige mannen nooit begrijpen, waaroms preken ze zoiets niet uit, waarom besluiten ze dan niet om te vrijen met condoom, waarom waarom waarom. Als er mannen zijn die mij dat uit kunnen leggen, dan hoor ik het graag.
Daantje ik wens jou heel veel sterkte en weet ook dat je heels terk bent, en het ook alleen met je kindje kan redden. Het zal niet altijd even makkelijk zijn, maar de liefde van een kind is zo ontzettend mooi dat maakt echt een hoop goed.
Miep