Help me..!!!! "Z" Test ongeldig

Ow ik weet het nu ffies niet meer... en wat betekent dit...... ik heb net een test gedaan.... omdat ik nu 14 dagen na me iui ben..... maar me test is mislukt....ongeldig.... wat betekent dit..... ik snap er fff helemaal niks meer van!!!!....ik heb is eerder een keer ook een test gedaan... en toen was ie gelijk negatief..... maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt..... heeft iemand dit wel is gehad... en wat gebeuren er toen!!!!????

nou als ik vandaag nog niet ong ben dan maar morge weer een test kopen en dan maar weer proberen....!!!!

XXXXX

Oh meid wat vervelend.Ik zat net te kijken of er al nieuws van je was.Heb je niet de gelegenheid nog een paar goedkope van bv Kruidvat te kopen ?? Persoonlijk vind ik die goedkope de besten en als t dan possitief is kun je om te bewaren later een mooieren duurdere nemen eventueel.Succes joh, ik hoop met je mee.Hoe voel je je, en is vandaag je nod?? Spannend!!! LIEFS

Hoihoi

ik had er ook een van de kruidvat gekocht....maar ik heb nu zoiets van jah... kan ik dan niet beter tot morge wachten... want messchien als ik er nog een haal dat ie dan weer ongeldig is.... of hoeft dat niet zo tezijn...???

ik voel me goed... en ik had de laatse week wel last van me onderbuik... en ben best moe .....terwijl ik optijd naar bed ga en ook een goede stoelgang heb dus daar moet denk ik die buikpijn niet van kunnen komen.... en ik heb dat ook nog nooit gehad... en ik voel me ook niet zo als ik me normaal voel als ik ong moet worden.... dus....

en ik moet vandaag ong worden.... dus ik weet het allemaal ff niet meer.....

ik hoop zoooo dat het goed komt... maarja we zullen zien......

OOOOH ik snap je gevoel.Nee, als 1 test ongeldig is, dan kan de 2e wel goed zijn, dat komt heel af en toe eens voor dat er 1 niet goed is.Maar wat kwam er op t schermpje dan? ik heb altijd met die kleine losse strips getest.Succes!!

ik had die met die paarse dop.... waar een blauw streepje moet tekomen staan als de test gelukt is.... maar die kwam er niet te staan..... en dan staat er op de bijsluiter dat die ongeldig is en eigenlijk de test mislukt.... en meer stond er niet....

oke .... ik ga fff denken of ik zo toch nog ff een test ga halen of niet... moeilijke keus....

thanxxxxxx...

Doen joh, en neem dan direct 2 mee ;) Weetje, ik was ook altijd super nieuwsgierig, en dacht dan maar zo.'ben ik zwanger dan nú ook al, en ben ik t niet dan nú ook niet, dus vond ik t niet nodig om langer in spanning te zitten, snappie? maar goed, ik hooooop zoooooo dat je lekker possitief test en dat dan alles goed gaat!!!

Het enige wat ik nu nog kan zeggen en kan denken is dat ik helemaal gek van me zelf word en ook supper bang ben... dat het toch weer mis is......

ik kan er nog over na denken de winkels zijn tot 6 uur open.....

XXXX

oke..... ik zit hier nu huilend op me stoel..... me vriend net gesproken.... en die zegt ook gewoon halen dus dat ga ik zo maar doen dan... en dan hopen dat het een keertje positief mag zijn....!!!

en hopenlijk doet de test het wel en dan.... ben ik eindelijk verlost van het antwoord..... nou tot zo dan maar !!!!

Terug
Bovenaan