Help me..!!!! "Z" Test ongeldig

niet iedereen heeft direct een positieve test in handen! Ik hoor vaak het verhaal dat meiden pas na een paar dagen of zelfs een week een positieve test hebben!

Zolang er nog geen ongi is, is het goed! ;-)

Heey ..... oke dat lucht alweer een beetje op.....

nou meiden... ik ga nu fff sporten met me vriend...dus ff lekker me koppie leegmaken.....

En jullie Ook Een Fijne Avond....

XXXXXX

Pfff... Lees net even door de spannende berichten.
Slopend, hoor. Hopelijk is je koppie leeg na een heerlijk avondje sporten en nu duimen maar dat de ongi uitblijft! Succes! Liefs

Dames...

Ik weet het nu niet meer of ik het wel allemaal zo graag wil.... BEN DUS NET TOCH WEER ONGESTELD GEWORDEN........ BAAL HIER ECHT ALS EEN STEKKER VAN....
wat moet ik nou... ze hebben het zo ver erin gespoten en op de goeie plek en het waren er 10 miljioen en dan is het nog niet gelukt.....

wat een K*T Lichaam zeg......

ik voelde me ook echt niet ongesteld worden...helemaal geen voor teken...normaal heb ik altijd rommels in me buik en moet ik altijd scheetjes laten ":( en krijg ik meestal ook wat puistjes..... nu helemaal niks.......

XXXXXX

Wat een vreselijke teleurstelling weer...
En weer de bevestiging dat je lichaam doet wat ie wil en niet wat jij wil of hoopt.
Ik ken het gevoel van die goede uitslagen bij de IUI behandeling. Kon allemaal niet beter.....en er gebeurt gewoon niets....
De ene maand hier last van en de ander maand is het weer anders....Inderdaad om gek van te worden....
Ik weet wat je voelt....

Heel veel sterkte, kop op....
gr Han

Terug
Bovenaan