Help!! Me zoon van 3 weken kan niet tegen alleen zijn.

ik ben ook niet zo van het laten huilen. Je moet je eigen gevoel volgen.
Wij hebben in het begin heel veel gebruik gemaakt van de draagzak. Ideaal, als je kindje graag bij je wil blijven.
 
Hoi hoi,

Zorg alleen wel voor dat hij niet afhankelijk van je word om in slaap te komen.
Dus leg hem wel weg en kijk het iedere dag even aan. Misschien een idee om de bak in het bed te zetten dan sla je 2 vliegen in een klap en hij leert zonder jou te slapen en hij slaapt in een kleiner bed.

Ik zeg ook niet dat je je kindje moet laten huilen maar hij moet niet afhankelijk van je worden om in slaap te komen.

liefs moi
 
Hallo,

Heb nu 2 kindjes dochter van 2 jaar en een zoontje van 5 weken oud.

Mijn dochter sliep nooit in haar eige bed,.alleen als ze erg moe was...
Moest haar altijd in slaap wiegen en heel de dag wilde ze bij mij zijn.
Ik gaf bij haar borstvoeding en ze lag heel vaak aan om haar zoet te houden.
(pakte geen speen)


Mijn zoontje van 5 weken oud,wil precies het zelfde,.
Heel de dag wil hij bij mij zijn,.
In zijn bedje word het ook een drame,het liefst slaapt hij in de box!!
Hoe meer geluiden hij hoord hoe fijner hij het vind.
Contenu wil hij zijn speen en houd hem niet goed vast waardoor ik hem contenu weer terug moet doen.
Hij slaapt ook naast mij in de kinderwagen bak,omdat ik anders heel de nacht heen en weer moet lopen voor de speen..

KInderen kan je zo jong niet verpesten,.maar ik geloof wel dat het voor hun een gewenning kan worden,.alsmaar tut erin enzo,...

Ik denk dan maar....als het stil is,.is het stil..
Mijn andere dochter wil ook aandacht en moet haar zeker niet vergeten.

Moet zeker ook je gevoel volgen wat iedereen hier ook zegt!!
Jij(wij) weten het beter,dan een ander!

Liefs,.

 
Mijn jongste heeft de 1e 10 weken ook in de wandelwagenbak geslapen. Dag en nacht. Hij sliep niet in zijn bedje maar wel in de wandelwagenbak. Van lieverlee zijn we dat vanaf een week of 8 gaan afbouwen door hem overdag wel in zijn eigen bedje te gaan leggen. Eerst alleen de ochtend en als dat goed ging steeds verder uitgebreid en als laatste ook 's nachts in zijn bedje. Na een week of 10 tot 12 sliep hij in zijn eigen bedje. Dus als jouw kleintje lekker in de wagenbak slaapt gewoon er in leggen. Ze zeggen altijd dat je een kindje het 1e half jaar niet kunt verwennen en in de loop van de tijd kun je proberen gewoontes te veranderen naar gewoontes die jij fijner vind.
Geniet lekker van je kleintje, want dat is het belangrijkste en als dat is door hem lekker in de wagenbak te leggen, gewoon doen. Jou kindje heeft ook niets aan je als jij op bent van de zenuwen/slaap. Volg je gevoel en luister niet te veel naar anderen.

Groetjes Corina
 
Oh trouwens, ik heb ook nog een moeder van de " oude stempel" die ook steeds zei: je moet hem maar laten huilen anders verwen je hem! Gek werd ik er af en toe van. Op een gegeven moment zei ik het maar niet meer als ik hem er uit had gehaald als hij huilde of hoorde haar verhaal maar gewoon aan, maar verder deed ik er niets mee.... ;-)
 
Mijn zoontje had hetzelfde...ik dacht soms dat ik gek werd. Mijn oplossing was hem in slaap te wiegen en daarna met knuffel in wagenbak in de woonkamer te leggen. Soms moest het meerdere keren, maar uiteindelijk sliep hij dan. Nu is hij 3,5 maand en slaapt nog steeds overdag in de wagenbak en 's nachts als een roosje in z'n eigen grote ledikant.
Ze zijn echt nog te klein om te verwennen en willen het liefst bij mama zijn.
Geniet er ook maar een beetje van want mijn zoontje vind het nu niet meer leuk om bij mama te liggen. Wil liever rondkijken en dus met z'n ruggetje naar me toe zitten. Kan nu nog wel eens met weemoed terugdenken aan die eerste weken toen bij mama liggen heilig was.... (maar toen werd ik er ook gek van..)
Succes en volg je gevoel!
 
Hallo allemaal,
Super bedankt voor jullie reacties, super echt waar.
Hier kan ik veel mee :D
Onze kleine man slaapt steeds beter in ze eigen bedje.
Heb hem een beetje ingebakerd met handoeken, Dan lijkt het kleiner, en het gaat super goed.
Hij was eerst wel onwijs huilerig, maar we kwamen erachter dat dat kwam omdat hij heel moeilijk afgaat.
Die arme jongen had er zo veel last van.
We moesten hem echt helpen met een thermometer, want zelf lukte het hem niet :(

En ebo77:
Ik snap wat je bedoeld, me kleine man die wil ook niet echt slapen, er valt zo veel te zien en te bewonderen. En hij is super snel wakker.
Kan nieteens rustig naar de wc gaan :p haha
 
Terug
Bovenaan