Help me!!

A

Anoniem

Guest
Pff volgens mij wordt ik gek hier en wil t ff met iemand delen...wil mn vriend nog niet bellen, want dalijk maak ik m blij met n dooie mus (geldt ook voor mezelf trouwens)..

Luister..

Heb t al paar keer eerder getypt en stond ook in mn tekst aan charida (oid)..Vorige maand had ik heel veel kwaaltjes..hoge temp en overtijd...Had ook zo'n goed gevoel..zelfs ruim voor mn NOD al. De 4e NOD (morgen 2 wk terug)  toen ik sochtends wilde testen werd ik plots toch ongesteld..

Nu reageerde ik vd week op dat andere meisje die vroeg of je ongi kon worden terwijl je toch zwanger blijkt...dat vroeg ik me ook af, maar wilde me niet onnodig hoop geven. Moet zeggen dat mn temp nog steeds erg raar doet..was wel iets gezakt na mn ongi, maar nu schommelt ie nog steeds rond de 36,7 (terwijl vorige cylcus ik voor mn ei gem. 36,4 had)..ook heb ik stiekum nog t gevoel dat t toch raak kan zijn..ook erg moe laatste dagen en af en toe nog dat rare gvoel in mn buik.

Vanmorgen besloot ik toch om n test te gaan halen..wilde gewoon ff 100% zekerheid dat t niet zo is..dan kan ik mn hoofd rustig maken..de kans is immers zo klein..

Dus rond n uur of 14 heb ik getest en ergens zag ik voor mn gveoel n heeeel licht streepje..steeds in t licht en voor t raam houden om nte belichten..en ik dacht: ach hij schijnt vast door zo in t grote licht en t zal en kan gewoon niet..ook omdat t echt heel licht was..dus gooide ik m na paar minuten weg..

Kwam ik dr net thuis en toch stiekum nog ff uit prullenbak gevist en t streepje lijkt ietsjes donkerder...ook als ik m voor t licht houdt...Voel me nu zo raar...zou t dan toch???

Weet iemand of die dingen doorschijnen en die streepjes altijd te zien zijn als je ze tegen t licht aan houd?? (lijkt me niet..want dan zou iedereen zwanger zijn die dat doen..)...Pff wordt gek hier, probeer mezelf rustig te houden, kans is zoooo klein, maarja...heb t wel gezien..Anders morgenochtend met CB (had nu kruidvat) in zuivere urine testen??

Hoi,

Spannend hoor, ik kan me voorstellen dat je het nu even helemaal niet meer weet. Ik zou inderdaad morgen met ochtendurine nog een keer testen. Veel succes enne laat het even weten als het wel raak is he.

Groetjes Frouk

lastig he die onzekerheid.... zit er momenteel zelf ook middenin.
Ik heb een uurtje geleden getest met een kruidvattest.... en ondanks dat ik 10 dagen overtijd ben toch negatief....

volgens mij schijnen ze niet door hoor, bij mij was t vakje namelijk echt helemaal wit gebleven. en een licht streepje is toch een streepje! dus ik ga voor je duimen en hopen dat t echt raak is!!!
maar voor de zekerheid kun je het morgenochtend inderdaad nog eens proberen, dan is je hormoongehalte toch hoger....
succes!!!! en we horen het wel!!

gr vlinderr

Pff idd..wordt echt gek hier..maar vooral omdat ik dus wel ongi ben geweest....dank jullie in ieder geval voor snelle reactie..en vlinderr..hoe stom t ook klinkt (had voor jou n posi gehoopt) was t ergens fijn te lezen dat ie bij jou helemaal wit was..dat maakt mijn hoop iets groter...

Hoi onzeker persoontje.

Wat herken ik je verhaal.

Dit had ik precies zo bij mijn jongste.

Ben de 1e 3 maand gewoon ongi gebleven. Wel veel minder en korter dan normaal.

Succes morgen!

CB is wel ontzettend gevoelig, dus met een cb zou het te zien moeten zijn. Wel ochtendurine doen. Das het beste

Liefs Nienke

Hee MellaBella, ik zal voor je duimen hoor
Een streep is een streep, alleen een half uur na de test is het onbetrouwbaar en wordt hij meestal donkerder. Probeer het morgen nog een keer en vraag het anders aan de huisarts. Succes

he ik herken dit ook heel erg,.
was door het ontpillen 5 dagen te laat, werd toen ongi, en nu 3 dagen na mijn ongi heb ik alweer slijmverlies ik heb dit nooit!
ook misselijk en krampjes.
en veel moe.
ik denk steeds dat he taan mij ligt, maar misschien dat ik voor de zekerheid nog een keer ga testen...
jij heel veel succes
ik hoop voor je dat het raak is, laat even iets weten

kus uit brabant

herkenbaar dit streepje.
had het zelf ook ook test weggegooid en later weer gaan kijken
volgende dag naar de dokter geweest om nog maar eens te testen of ik nou zwanger was of er een virus in mij zat. heb eerder maag darm infectie gehad en was toen ook kots missenlijk.
achter af bleek ik al 8 weken zwanger!!!!!!!
doe morgen ochtend maar overnieuw dan is je urine veel beter.

gr
csharky

Terug
Bovenaan