Help me!!

Hoi hoi,

Wat vervelend allemaal maar misschien is het wel zo ik
heb ook wel vaker gehoord dat mensen gewoon ongi
werden tijdens hun zwangerschap. Dus wie weet ik wens
je wel succes hiermee.

Veel liefs Ronda

Hoi Mella Bella

Het kan best hoor! Mijn moeder bleef ook nog een paar maanden ongi terwijl ze zwanger was. Met dat lichte streepje bij jou lijkt het er wel op. Maar een tijdje laten liggen en dan weer kijken moet je niet op vertrouwen want meestal worden ze dan donkerder.
Staat ook in de meeste testen dat je dat niet moet doen.
Maar je had in het begin een licht streepje dus eh...ik zou echt nog met ochtendurine testen als je dat niet inmiddels al gedaan hebt...
BEn erg benieuwd!
Veel succes! Ik duim voor je!

Liefs Linnepinnie

Nou gisterochtend getest en nu kwam er niks...ging er toch al beetje vanuit de kans zou zo klein zijn...maar hoe kan t dan dat er de dag ervoor wel n klein streepje op de test verscheen...

Tis jammer, maarja deze week is t klusweek en mn ei dus gewoon gelijk verder gokken, haha...Wel vreemd van de klachtjes, maarja..boeie!

ik zou inderdaad gewoon verder gaan,
misschien dat er toch niet genoeg lh in je lichaam zit , maar anders zou je deze maand de kans laten lopen dus dat is ook niet handig he
wel klote voor je dat wachten enz.
heel veel succes met het klussen en misschien dat je over een week anders voor de zekerheid nog een test kunt doen
kus

Ja misschien wel, maar ik denk dat ik nu gewoon mn NOD afwacht...hebben nu zoiets..als t raak is moet t dan helemaal te zien zijn! Bovendien denk ik gewoon dat t niet zo is...

Ik ga er vanuit dat t nega is!! Maar kan t zo zijn dat ie nega aangeeft als je niet de volle 5 sec (Zoals bij deze test) t staafje in je urine houdt..denk zelf niet dat t daaraan ligt, maar je blijft natuurlijk altijd prakiseren hoe t kan, haha..

Mn hub had t er moeilijker mee..die geloofde t streepje vrijdag al niet..

Terug
Bovenaan