help me !!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

ik heb een vraagje..
ik zou zaterdag ongesteld moeten worden, ben het niet geworden.
Heb zaterdagmiddag een test gedaan die was negatief.
heb ik zondagmiddag nog een test gedaan ook negatief.
maar ik ben nog steeds niet ongesteld, wel heb ik van die lichte slijmen.
gister avond had ik pijn in me onderbuik als ik ging staan of als ik liep.
vanmorgen was het weer over.
weten jullie misschien iets???
vind het echt vervellend dat je zo in onzekerheid leeft. wel of niet zwanger?

veel liefs mir

Lieve Mir,

Ik denk niet dat ik je echt kan helpen. Maar heb je een erg regelmatige cyclus of niet? Want bij sommige vrouwen is het zo dat het wat langer duurt voordat het genoeg zwangerschapshormoon in de urine zit om te testen. Het kan ook zijn dat je cyclus deze keer wat langer duurt. Je had het over slijm. Is misschien even een minder frisse gedachte, maar zou het ook cervixslijm kunnen zijn? Dat is wat stugger slijm waar je als je (nu komt het vieze) tussen je vingers draden van zou kunnen trekken. Dat zou kunnen duiden dat je nu je eisprong hebt. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. In ieder geval heel veel succes!

Groetjes Mariska

Mir, spannend zeg. Misschien moet je paar dagen geduld hebben en nog eens testen met ochtend urine. Welke ronde zitten jullie? Hoe is normaal je cyclus? Welke test heb je gebruikt? Elke 2 a 3 dagen stijgt de hormoonspiegel in je urine, het kan dus maar zo zijn dat het bij jou nog niet meetbaar is. De buikpijn die je hebt kan zijn van de stress omdat je graag wilt weten waar je aan toe bent, of misschien dat toch de rd-tjes in aantocht zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet. Geen bloed geeft moed meis!

hoi hoi
bedankt dat jullie reageren.
ik zit nog maar in ronde 2.dus over de cycles kan je dan nog weinig vertellen he
de eerste keer van me ongesteldheid was op dinsdag en toen op de zaterdag.
dus wacht nog even deze dag af. en dan ga ik nog eens proberen tetesten.
nathalie bedankt voor je merige praatje hahaha
maar nee het zijn niet zulke draaien waar je met je vingers draaien van kan trekken.
ik heb er niet echt stress van hoor, maar ik wil het gewoon graag weten.
ik probeer er bewust er niet teveel mee bezig tezijn ( wel moeilijk natuurlijk ) want ik heb in die tussen tijd al 7 boeken gekocht. en weet al precies welke babykamer en kinderwagen ik wil hahah.
ik hoop dus dat ik zwanger ben. me vriend is er meer met bezig, hij gaat er al helemaal van uit dat ik zwanger ben. ( dus hoop dat ik niet teleursteld bericht moet geven )
ik weet niet goed meer hoe die testen hete, ze waren van etos maar niet het huismerk hoor.

-xxx- mir

quote: mir21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2008 10:45:14'));

hoi hoi
bedankt dat jullie reageren.
ik zit nog maar in ronde 2.dus over de cycles kan je dan nog weinig vertellen he
de eerste keer van me ongesteldheid was op dinsdag en toen op de zaterdag.
dus wacht nog even deze dag af. en dan ga ik nog eens proberen tetesten.
bedankt voor je merige praatje hahaha
maar nee het zijn niet zulke draaien waar je met je vingers draaien van kan trekken.
ik heb er niet echt stress van hoor, maar ik wil het gewoon graag weten.
ik probeer er bewust er niet teveel mee bezig tezijn ( wel moeilijk natuurlijk ) want ik heb in die tussen tijd al 7 boeken gekocht. en weet al precies welke babykamer en kinderwagen ik wil hahah.
ik hoop dus dat ik zwanger ben. me vriend is er meer met bezig, hij gaat er al helemaal van uit dat ik zwanger ben. ( dus hoop dat ik niet teleursteld bericht moet geven )
ik weet niet goed meer hoe die testen hete, ze waren van etos maar niet het huismerk hoor.

-xxx- mir

Hahhah zegt er eentje dat ze er niet veel mee bezig is, als ze de hele babykamer en kinderwegen al heeft uitgezocht (uit boekje) Onbewust geeft het wel wat stress hoor. Lekker wegzwijmelen is dat hè, plannen maken. Maar je weet dus niet hoeveel dagen je cyclus duurt of heb je daar niet echt op gelet? Denk dat je gewoon nog wat geduld moet hebben Mir, hoe moeilijk ook!

hoi nathalie...

ik pak even mijn agenda er bij....
de eerste keer had ik een cyclus van 25 dagen
en de tweede keer van 28 dagen.
maar op die zaterdag dacht ik dat ik ook de pijn in me buik had
die ik altijd krijg als ik ongesteld word. ( kramp ) maar die pijn verdween
en werd niet ongesteld.
ik weet het ook niet meer hoor.
zou ik nu gewoon van de week even moeten afwachten en dan weer eens
testen?

veel liefs mir

Anders test je vrijdag ofzo meis. Of het weekend, dan ben je een week overtijd. Maar sommige meiden hebben gewoon de pech dat ze pas later positief kunnen testen en dan blijken ze dus al tijdje zwanger. Ronde 2 is nog niet lang meis. Zelf zitten wij in ronde 3 voor ons eerste kindje. Het kan natuurlijk, maar het kan ook wat langer duren. Maar dat hopen we natuurlijk geen 1 van allen. Heb je lang de pil geslikt, of slikte je die niet? Daar moet het lichaam ook ff aan wennen hè. Ons lichaam kan ons soms voor de gek houden hoor meis. Behalve die buikpijn heb je verder niks geen kwaaltjes?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan