help me !!!

ik heb verder nog geen kwaaltjes. ik en me vriend gingen gisteren een boterham eten, hij gelijk moet je toch niet overgeven dan hahaha erg schattig.
ik heb verder nog nergens last van.ik heb gewoon een raar gevoel in me buik, er zit iets bezig daar weet alleen niet over het de zwangerschap is of de ongesteldheid.
ik heb 4 jaar de pil geslikt.ik heb ergens gelezen als je langer dan 6 jaar de pil heb geslikt dat het dan een maand of langer de tijd nodig heeft om het uit je lijf tekrijgen. ( weet niet of dat waar is hoor ).is erg spannend he om zwanger teworden.zeker voor je eerste kindje.
ik ben gewoon erg benieuwd hoe het dan allemaal gaat lopen, hoe mijn familie er op gaat reageren enzo want we zijn nog jong. maar we weten allebei dat we dit kunnen, dus dan komt het wel goed. maar toch he haha.
heb net een andere baan enzo en me vriend wilt ook nog veranderen.
maar dat is een zorg voor later. nu eerst even dit haha.
ik wacht gewoon deze week nog even af ( als dat lukt ) ik heb zelf zoiets van als ik vandaag niet ongesteld word doe ik woensdag een test. omdat ik de vorige keer ook de dinsdag ongesteld ben geworden, ben ik bang dat het misschien vandaag gaat komen.

veel liefs mir

He mir,
Lekker onzeker he pffff ik begrijp je maar al te goed. Ik zelf had mijn ongi ook zaterdag moeten hebben, maar hier ook niks en ook de zw test zegt niets.
misselijk ben ik vandaag niet maar was ik wel, heb zelfs overgegeven, maar ja nu denk ik misschien toch een griepje??? je weet het gewoon niet.
Ik zelf ga als ik vrijdag nog niet ong ben weer testen. een duure hobby hoor hahaha maar ja hopen op duidelijkheid!!!!

ik hoop voor je ( ons)dat het positief is!!!!!!!! liefs Petra

hoi dames

ook ik zit in het zelfde schuitje! had zaterdag of zondag ongi moeten worden ( had vorige maand cyclus van 29 dagen en die maand daar voor van 28)
en tot nu toe ook nog niks!!
gisteren test gedaan maar was (nog) negatief.
ik heb in januari een miskraam gehad met 6 weken maar toen hed ik ook pas na ruim 5 weken een positieve test. dus kan inderdaad wel ff duren voor dat hij positief aan geeft.
ik hoop dan ook dat dat nu weer het geval is en de rd wegblijven.
heel veel succes allemaal in deze onzekere tijd.

liefs suzy

hoi suzy

het is echt heel erg vervellend om niet teweten of je nu zwanger ben ofniet.
ik heb morgen examen en moet dus druk studeren. nou daar komt niks van want ik moet steeds denken. zou het echt zo zijn. of hou me eigen lichaam me voor de gek.
een miskraam pff wat erg. ik weet dan nooit zo goed wat ik er over moet zeggen omdat de mensen niet wilt kwetsen sorry.
maar ik hoop voor je suzy dat het deze keer raak is en dat alles harstikke goed verloopt.

heel veel succes er mee.
en laat je het weten als je wat meer weet.
dan doe ik dat ook haha.

veel liefs mir

hoi mir

ja dat was inderdaad vervelend maar ben blij dat ik in ieder geval zwanger kan worden en hoop dat het de volgende keer wel allemaal goed gaat.
het is lastig om ergens anders aan te denken dat heb ik ook.
ik was de vorige keer meteen de eerste ronde zwanger na de mk duurde het even voordat ik weer ongesteld werd maar nu zit ik dus in de 3e ronde na de mk.
was in november gestopt met de pil.
ben trouwens 24 en jij ?

heel veel succes met je examen en hoop dat je je een beetje kan concentreren.
ik laat het je weten als ik meer weet. ben ook erg benieuwd hoe het bij jou gaat hoop dat we allebei zwanger zijn. dan kunnen we samen naar het zwanger zijn forum.

succes met alles ik duim voor je

liefs suzy

hoi suzy

mijn examen is goed verlopen want ben geslaagd!! gelukkig
dat deel is dan ook weer klaar.
nu nog zwanger worden haha het is nu donderdag en nog steeds
niet ongesteld, heb nu 3 testen achter de rug en allemaal negatief.
het waren wel 3 de zelfde dus ga misschien eens een test proberen
van een ander merk ofzo. ik weet het ook niet hoor.
wil het zograag weten, want nu weet je helemaal niet waar je aan toebent.
ik word in juni 21 jaar.
ik hoop heel erg dat we strakjes met zijn 2tjes naar het zwangere forum kunnen haha.
ik ga ook duimen voor jou suzy.

spreken elkaar weer wel.

doei doei mir

Hallo Mir!

Spannend hoor!! Is niks die onzekerheid. Ik las dat je s middags hebt getest. Misschien is het een idee om s morgens te testen met ochtend urine. Dan is je urine   meer geconcentreerd. Succes ermee!! Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt. Of dat je weet waar je aan toe bent!!

Liefs Collie.

Terug
Bovenaan