help meiden, ik durf niet!!!!

A

Anoniem

Guest

Nog even mijn verhaal:

In sept. 06 met de pil gestopt. Sindsdien maar 4 keer ongesteld geweest met cyclussen van 35 tot 70 dagen! Deze maand (iom huisarts) gaan tempen. Zag netjes halverwege temp stijgen, dus heb denk ik een ei gehad.

Nu 16 dagen later is mijn temp nog steeds niet gezakt en is mijn temp in de tweede fase gemiddeld 0,3 graden hoger dan de eerste fase….. goed teken denk ik.

Maar nu, ik durf echt niet te testen! (maandag was mijn nod)Heb al zoveel teleurstellingen gehad, met die lange cyclussen heb ik al veels te vaak getest. En waarom zou nu ineens mijn cyclussen ‘goed’ zijn? Bah ben zo onzeker geworden de laatste maanden….

Help meiden!

Liefs Imme

klinkt allemaal goed meid..
Als je test ben je in ieder geval van je onzekerheid af.

klinkt goed meid!

Als je test ben je in ieder geval van je onzekerheid af..

ja, ik weet dat testen de enige optie is, maar durf echt nog niet..... 'voel' me ook helemaal niet zwanger (weet niet hoe het moet voelen, maar toch)

Imme xx

Hey Imme!!

Zijn de RD  bij jou ook nog niet gearriveerd  ?? Als jij nog niet getest hebt, zou ik het wel proberen vandaag. Ik weet niet of je het beter 's morgens kunt doen anders zou ik tot morgenvroeg wachten. Ik ga straks nog testen halen, want ik denk dat ik morgenvroeg een 2e keer ga testen. Mijn gevoel zegt dat ik dat beter 's morgensvroeg kan doen. Ik voel me ook niet echt zwanger?!?

Veel liefs Yvonne

Hoi Imme,

En? Al een beslissing genomen en anders wacht je nog een weekje als je dat meer rust geeft. Ik duim voor je!!!

Liefs Lientje

Dank je lientje! jij ook goede resultaten met teunisbloem las ik! Fijn zeg!

Terug
Bovenaan