help meiden, ik durf niet!!!!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-04-2007 10:39:36'));

Hey Imme!!

Zijn de RD  bij jou ook nog niet gearriveerd  ?? Als jij nog niet getest hebt, zou ik het wel proberen vandaag. Ik weet niet of je het beter 's morgens kunt doen anders zou ik tot morgenvroeg wachten. Ik ga straks nog testen halen, want ik denk dat ik morgenvroeg een 2e keer ga testen. Mijn gevoel zegt dat ik dat beter 's morgensvroeg kan doen. Ik voel me ook niet echt zwanger?!?

Veel liefs Yvonne

Hoi!

Bij jou dus ook nog geen RD?? Joh, ze maken het wel spannend voor ons he?
Ja, ik heb ook een beter gevoel over smorgens testen. Maar ik durf echt niet…. Heb je mijn verhaal begin van de topic gelezen? Ben zo onzeker geworden!

Ik voel me idd ook niet zwanger, maar weet ook niet hoe dat moet voelen hoor! Beetje last van buik en rug en borsten. Meer niet…..

Hoe verliepen jou cyclussen tot nu toe dan? Ga je ook morgen dan weer testen??

Imme

Ja, daar ben ik echt heel blij mee!!! Van dag 39 naar dag 31, joepie!!! Meid, ik hoop het toch zo voor je!!!

Liefs Lientje

quote: Imme82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-04-2007 10:54:02'));

Hoi!

Bij jou dus ook nog geen RD?? Joh, ze maken het wel spannend voor ons he?
Ja, ik heb ook een beter gevoel over smorgens testen. Maar ik durf echt niet…. Heb je mijn verhaal begin van de topic gelezen? Ben zo onzeker geworden!

Ik voel me idd ook niet zwanger, maar weet ook niet hoe dat moet voelen hoor! Beetje last van buik en rug en borsten. Meer niet…..

Hoe verliepen jou cyclussen tot nu toe dan? Ga je ook morgen dan weer testen??

Imme

Hey Imme!

Wat spannend he? Ik baal ook dat ik gister negatief teste, nu durf ik ook niet zo goed meer. Ik weet ook niet hoe ik me moet voelen als ik zwanger ben. Ik heb ook een beetje last van buik, rug en borsten. Gisteravond echte steken onderin mijn buik gehad. Ben met vlagen misselijk al een weekje en vandaag helemaal. Maar dat kan ook van de zenuwen komen toch?
Ik ga denk ik vanavond of morgenvroeg weer proberen te testen, maar dan niet met Clearblue. Deze  test geeft  toch mischien bij vaag streepje "niet zwanger"aan.Mijn cyclus is altijd 28 dagen, afgezien van 1 ronde toen ging iets mis denk ik. Op zondagavond begint dan het ongi-gevoel en  op maandagochtend  is het er al. Nu dus nog steeds niet.... Ik ben ook bang dat het nu alsnog komt hoor!

Veel liefs Yvonne

hoi yvonne,

kan me voorstellen dat je na een negatieve test niet meer goed durft! maar misschien is je hcg gehalte nu nog heel laag? Morgen nog maar eens doen dan? Als jij het doet doe ik het ook haha!

mijn buik wordt steeds pijnlijker, misschien word ik nog wel gewoon ongesteld vandaag....hoop het niet natuurlijk! mijn temp was vanmorgen nog hoog, nu al 16 dagen!

Liefs Imme

Terug
Bovenaan