HELP MEIDEN, JULLIE HULP!!!

A

Anoniem

Guest

Ik wil er niet te veel mee bezig zijn, maar toch, het spookt de hele dag door mijn hoofd! Hierbij mijn ‘problemen’

vorige week vaag streepje bij test, hier werd ik dus niet veel wijzer van

afgelopen vrijdag weer een vaag streepje bij de test!

Afgelopen zondag was de test echt vet negatief??

Ook vanaf zondag bruinige slijm/afscheiding gehad met een heel klein drupje/sliertje bloed

Gister ook weer bruinige slijm/afscheiding

Ik hou last van mijn buik en borsten en hoofdpijn

Volgens mijn temp.lijst had ik rond 10 april mijn ei, daar klopt dus geen reet van!!

Mijn temp blijft hoog…..

Help help help! Dit is zoooo verwarrend!

Liefs Imme

Hoi Imme

Wat vervelend voor je zeg nog die onzekerheid. Ik vind het wel vreemd hoor eerst 2 vage streep op je test en dan zondag negatief. Als ik jou was dan belde ik even de ha eventueel test je daar nog even voor de zekerheid. Die kunnen je wel wat zekerheid geven je ongi zet dus niet door begrijp ik uit je verhaal.

Ga waarschijnlijk zelf ook nog even testen van de week. Vorige week zelf ongi gehad maar stelde weinig tot niets voor. Bruine afscheiding ook met wat sliertjes. Krijg ik donderdag uitslag op mijn tong (pijnlijk) dit had ik ook bij beide zwangerschappen. Ga ervan uit dat ik niet zwanger ben maar blijft wel in mijn achterhoofd zitten.

Succes meid
Groet Sharine

Hoi sharine,

nee mijn ongi zet (nog) niet echt lekker door. Blijft bruine prut....

Jeetje, bij jou is het ook nog steeds spannend! Wanneer ga je testen? Ik test in iedergeval noooit meer met die van de kruidvat.... voortaan maar de digitale met wel of niet zwanger.... geen onzekerheid meer voor mij!

Hou je ons op de hoogte? ik blijf voor je duimen hoor!

Imme xx

Hoi Imme

Ik weet nog niet precies wanneer. Als het goed is heb ik mijn ei van het weekend. Misschien test ik morgen of ik wacht todat ik mijn ei heb gehad (deze voel ik namelijk).
Aan de ene keer denk wel zwanger en aan de  andere keer niet. Weet je ik heb namelijk geen last van pijnlijke borsten of zoiets. Heel af en toe steekjes onderin de buik. Vorige week had ik een aantal dagen last van hoofdpijn (kwam waarschijnlijk door de warmte). Maar wat ik wel vreemd vind aan jou verhaal is dat je temp hoog blijft en bruine afscheiding is oud bloed en dat is normaal als je wel eventueel zwanger bent. Heb je niet het gevoel om dit zeker te weten en om naar de ha te gaan. Hier word je denk ook onzeker van. Ik heb namelijk wel wat bloed verloren (weinig naar wat ik gewend was,maar het kan natuurlijk gewoon ongi zijn en dat dit komt omdat ik net gestopt ben met de pil), maar jij hebt nog helemaal geen bloed verloren en alles wijst toch naar een eventuele zwangerschap.

Meid ik hoop echt voor je dat je wel zwanger bent en dat een ander test je uitslag kan geven.

Liefs Sharine

Hey Imme en Sharine,

Ik duim voor jullie beiden dat het raak is! Wat spannend allemaal zeg !

Imme als ik jou was zou ik (zoals Sharine al aangaf) toch naar een ha gaan, want dan weet je het zeker.

Sharine, wat spannend zeg misschien dat het dan toch nog raak is. Laat het maar weten als je getest hebt

Ik ben vorige week (woensdagmiddag) ongi geworden. Er kwam heel veel in een keer en vrijdag is het weer gestopt. Op een beetje na op zaterdag. Dus ben ik weer aan een nieuwe ronde begonnen met  nieuwe kansen natuurlijk.  Er kan weer flink geklust worden!!! We zijn het afgelopen weekend naar Kijkduin geweest en zijn lekker uitgerust weer terug.

Veel liefs Yvonne

Hoi allebei!

Nou, ik denk echt niet dat ik zwanger ben hoor! Dat bewijst de test van afgelopen zondag wel! Bah, was eerst blij, nu echt in een klotehumeur! Als mijn ongi niet doorzet, dan bel ik de huisarts misschien wel.

Nou yvonne, ik duim voor je dat het deze ronde raak is! Zo echt geweldig zijn he? En natuurlijk ook voor jou Sharine! Maar misschien ben je al wel zwanger! Dat zou ook echt te gek zijn!

Ik ga duimen dat mijn ongi goed doorzet, dit is ook niets zo!

Imme xx

Hoi Imme en Yvonne

Imme ik snap je helemaal test geeft negatief aan en je bent nu al volgens mij een 1,5 week overtijd maar het is zo vreemd dat je die klachten aanhoud. Wat ik zo lees ja wie ben ik om daar over te oordelen. Ik kan me helemaal voorstellen dat je het zat bent, maar we horen het toch als je bij ha bent geweest. Toi Toi

He yvonne

Ben je er weer van je weekend. Heb je het leuk gehad, wel prachtig weer of niet het was denk ik wel iets frisser dan in het binnenland. In iedergeval was je  ongi vrij van het weekend.

Ja we gaan weer klussen deze week en vooral in het weekend.
Ik zit nog te tobben of ik ga testen wacht misschien toch het weekend af ik voel mijn ei altijd. Maar misschien krijg ik andere kwalen waarvan ik denk laat ik toch maar testen. Heb voor mijn gevoel te weinig kwaaltjes voor een eventuele zwangeschap. Maar als ik het toch doe dan horen jullie het.

Groetjes Sharine

Hey Imme en Sharine,

Hoe gaat het vandaag ?

Sharine; Ja we hebben een lekker weekend gehad aan zee. Gelukkig niet ongi, want dat is zo'n gedoe als je weg bent. Ik denk dat mijn ei ook gewoon dit weekend ergens is hoor omdat ik zo kort ongi was. Ik denk dat ik toch op de een of andere manier de boel opgehouden heb. Misschien hoopte ik te erg dat ik zwanger zou zijn. Nou ja we zullen afwachten deze maand.
Ik hoop voor jou dat het raak is, maar ik zou ook wachten tot dat je je ei gevoelt hebt(of niet ?!). En als je hem niet gehad hebt dit weekend even testen?

Imme, weet je al iets meer ? Het is inderdaad raar dat je 1,5 week overtijd bent en alle verschijnselen hebt !?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan