HELP MEIDEN, JULLIE HULP!!!

Hoi Yvonne

Met mij gaat alles goed. Gisteravond werd ik misselijk toen ik in bed lag. Vanacht gedroomd dat ik ging testen en die was negatief . (dromen zijn bedrog) dus wie weet. Jeetje ik had niet verwacht dat ik nadat ik al twee kinderen heb dat ik er zo mee bezig ben. Heb altijd gezegd we zien wel wanneer het komt. Dus niet ik wil het maar al te graag.

Hoi Imme

Ja hoe is het nou met je.

Groet Sharine

hoi imme

ik denk dat je heel even zwanger bent geweest maar het zich niet goed heeft ingenesteld en dat de bruine prut wie weet toch stukje menstruatie is geweest. weet niet of je krampen enzo had?
laat anders een bloedtest doen dat weet je je waardes, zijn die erg laag dan is het helaas niet goed gegaan.

xx es

Hey Sharine !

Ik hoop echt voor je dat dromen bedrog zijn !! Het is toch altijd spannend als je voor een kindje gaat, ook al is het de 2e of 3e . Als je bezig bent wil je toch graag zo snel mogelijk zwanger worden. En op dit forum lees je met iedereen mee en dan voel je nog meer betrokken én ben je er toch meer mee bezig. Tenminste dat heb ik dan, haha. Nou laten we hopen dat het voor ons zo snel mogelijk raak is.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ik hoop ook dat deze droom bedrog is. Al denk ik dat deze droom wel uitkomt. Wat duurt de tijd toch lang he. Ik heb het idee dat we nog zo lang moeten wachten op ons ei.
Groet Sharine

Hey Sharine,

Ja het is echt vervelend om te wachten op je ei, en dan vervolgens  weer op je NOD!!
Ik vind de laatste week zo zenuwslopend als je NOD eraan zit te komen. En de kwaaltjes lijken bij elke ronde  erger te worden. Nou ja ik hoop echt echt echt dat het nu toch eens raak is. Bij ons allemaal hoor!!!

Hey Imme,

Hoe gaat met jou? Weet je al iets meer ?

Liefs Yvonne

Dag Meiden

Even een vraag.
Krijg net een half uur geleden een zeurderig gevoel onderin de buik. Volgens mij is het nog te vroeg voor een ei. Deze moet ik namelijk zondag of maandag pas hebben. De pijn was ook maar even. Mijn afscheiding is nog wit, geen eigeell waarmee je draden kunt it.maken. Wat kan dit toch wezen. weten jullie dit.

Groet Sharine

Hey Sharine,

Misschien ben je toch wel zwanger en zou je toch beter even kunnen testen. Of het is je ei die zich even aankondigt ? Ik heb ook wel eens op vrijdag onderin mijn buik pijngehad, terwijl mijn ei dan ongeveer op zondag/ maandag er zijn moet. Dat kan ook nog natuurlijk. Sorry, dat ik je niet beter kan helpen. Misscien weet iemand anders meer ?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Heb vanmiddag getest (negatief) had ik ook al verwacht. Het zal toch wel een aankomend ei zijn geweest. Nu geen last. De rest van die kwaaltjes zouden wel van het ontpillen zijn. Nu is er ieder geval duidelijkheid. Maar wie weet is het deze ronde voor ons raak.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan