help mijn baby kan geen tel alleen zijn

Hi
Ik heb n geweldige zoon. 4 weken is hij. Enige minpuntje hij wil alleen maar op mijn arm. In de box begint hij te krijsen. Hij wil ook niet alleen naar bed. Wat moet ik doen om gewoon ruimte te hebben om bijv te koken? Brood te smeren , te douchen zonder dat meneer in paniek raakt? Ben echt een beetje radeloos.
Groetjes

dat is wel lastig ja ik heb zo niet echt een tip gewoon blijven proberen en soms even laten huilen misschien dat hij dan rustig wordt is hier wel zo kan soms even 5 min huilen en wordt dan rustig

Als je m 5 min laat huilen. Schreeuwt hij Dan loeihard alsof hij wordt vermoord of huilt hij Dan wat zachter? De kleine huilt echt de longen uit z n lijfje als ik bij m wegloop. Is dat normaal gedrag dat elke baby vertoont?

je moet je eigenlijk bedenken, dat je baby 9 maanden warm en knus bij jou is geweest en het is een hele impact om 'alleen' te zijn. hij mist je, hij mist je hartslag en alle vertrouwde geluiden. ik denk dat je die draag zak eens moet proberen, zo is je baby bij je maar kan je wel je dingen doen. als ie wat ouder is gaat het wel over.

ja dat kan ik me voorstellen, maar je kunt hem nu nog niet verwennen door hem steeds op te pakken maar het is niet handig voor jezelf omdat je nergens aan toe komt. improviseer eerst een draagzak van een grote doek of laken of wat dan ook, voordat je er veel geld aan uit geeft. het zou zonde zijn als het niet helpt, toch? sterkte ermee, maar het gaat echt wel over!

hier huilt ze even maar stopt daarna ze kan wel heel erg hardt huilen maar stopt dan van zelf ieder kind is anders mijn zoon bleef toen hij klein was ook huilen paige en chloë stopte vanzelf na 5 min

Terug
Bovenaan