help mijn baby kan geen tel alleen zijn

Hier huilt mijn mannetje ook veel als hij alleen ligt.
Wordt wel steeds beter. ik ben het van mijn meiden niet gewend. Nu is hij 8 weken en heb hem regelmatig in een draagdoek bij me (draagdoek.nl) en dan heb ik mijn armen vrij (heerlijk!!!!) ik merk dat hij ook steeds meer uidtdaging wil, in de wipstoel met een speelboog en muziekje boven hem. Hij wilde gewoon spelen! Dus misschien helpt het bij jou ook! Het wordt echt beter!! Geniet gewoon van alle momenten dat je hem wel bij je kan dragen!

Hoi,

Bij mijn meiden had ik het ook wel (nu moet ik het nog gaan ervaren, haha) je kunt als je gaat douchen ook hem in de wipstoel neerzetten naast de douche, en als je gaat koken in de maxi-cosi of wipstoel bij je op het aanrecht of op tafel. Ja, en als hij moet slapen, dan zal hij echt moeten leren dat hij alleen moet zijn, ze zeggen altijd 10 minuten laten huilen, en de eerste paar keer gaat dat gewoon niet, maar het komt goed, echt.

Je kunt hem als hij echt niet zonder jou kan slapen hem in de wandelwagenbak leggen en meeslepen :)

Ik ben het er niet mee eens dat dit bij jongetjes hoort, meiden kunnen er ook wat van hoor :)

Mijn oudste zoon had er nooit geen last van en deze wel. Dus of het alleen bij jongetjes hoort? Ik laat hem wel een tijdje huilen. Behalve als hij krampjes heeft. Dan pak ik hem wel gelijk. Ik heb op marktplaats een babybjorn draagzak gekocht. Was er 15 euro voor kwijt en hij heeft er nu een paar keer in gehangen. Hij vindt het wel prima. Ik vind het een verschrikking hahahaah. Maar goed, je doet van alles als ze krijsen. Je moet gewoon uitproberen wat voor jou het handigste is. Als hij een beetje ligt te zeuren, dan zou ik hem laten liggen. En als je merkt dat hij echt pijn heeft, dan gewoon bij je pakken. Succes.

Ik loop vaak heel wat momenten op de dag met mijn dochter rond terwijl zij in de mini monkey draagzak ligt. Ze valt er heel snel in in slaap en ik heb mijn handen vrij, werkt voor ons heel goed. Je moet er wel even de handigheid in krijgen om het kind er goed inte krijgen.

Terug
Bovenaan