HELP! Mijn broek kan niet meer dicht!

Hoi meiden!

Ik ben nu 7 weken en een paar dagen en heb een probleempje: mijn broek kan nu al niet meer dicht! Ik had dit eigenlijk over 1,5 maand verwacht en dit lijkt me ook wel hele erg snel. Hebben jullie dit ook?
Sorry, ben ook een beetje onzeker.....

Groetjes,
Natasja

Hoi Natasja,

Maak je geen zorgen hoor, ik had dat ook zo vlot!
Ik kon nog wel een aantal andere broeken aan of ik liet mijn knoop open. Toen ik 9 weken zwanger was kocht ik mijn eerste zwangerschap broek.
Vondt dat toen ook best moeilijk, ik was tenslotte nog niet eens 12 weken.
Toen ik hem eenmaal had gekocht vondt ik het echt heerlijk om zo'n broek aan te hebben, kon eindelijk weer normaal adem halen, ha ha!

Bij iedereen is het verschillend dus maak je niet te druk he, als je eens iets eerder ergens last van hebt of juist later!

Groetjes Fennie (24 weken)

Ik ben 10 weken en moet er nu ook snel aan geloven.

Nog een tip: elastiekje door knoopsgat en lusje om knoop maken, rekt lekker mee, zonder dat de boel afzakt.

M

Ik ben bijna 16 weken zwanger en heb nog geen positiekleding nodig, gek he hoe dat kan verschillen. Heb wel 1 positiebroek maar meer omdat ik m onwijs leuk vond dan dat ik de broek nodig heb. nou ja het komt vast vanzelf.
Groetjes Rene

Hoi allemaal,

Ik ben nu bijna 15 weken en ik ga volgende week pas mijn eerste zwangerschapskleding halen. Ik hoop dat ik het dan wel snel aan kan. Mijn schoonmoeder is op 8 mei jarig, zou leuk zijn als ik dan de nieuwe kleren aan kan.

Inderdaad leuk te zien wat een verschil er tussen mensen zit.

Groetjes Willemijn  

Hoi,
Ja heb er ook last van en ik ben nu 9 weken en 2 dgn en ben zwanger van het eerste kind.
Vaak lees ik op het forum dat men bij een tweede kind sneller een buikje krijg.
Maar dan weet ik niet waarom het nu al zo groeit, misschien ben ik al verder dan ik denk!!!
Weet het ook niet,maar het is best lastig!!!
Verders voel ik me goed soms wat kleine klachtjes ach ja we zien wel hé, blijft toch allemaal nieuw voor me!!!
Nog ff wachten en dan is het 8 mei en krijg ik mijn echo en dan weten we zeker meer, duurt nog erg lang!!!

Nou succes verders en geniet nog van je zwangerschap!!!

Groetjes Sandy

Haahaha ik heb het ook hoor. Dat ik bepaalde broeken al niet meer pas. Ben nu8 weken zwanger weliswaar van de tweede maar toch.hahah.En het is niet zo zeer m'n buik hoor maar ook m'n kont is dikker en het lijkt wel of ik breder ben geworden hahahah. Ik vind allemaal maar wat geweldig allemaal weer hahah. Ik weet dat het goed komt haha dus laat maar komen die buik hihih

gr.Peggy

hoi hoi
ik ben nu 13 weken en 1 dag zwanger van ons 4e kindje maar heb al een buik van zowat 5 maanden...
de vk heeft ook tegen me gezegd des te meer kinderen je krijgt des te sneller kruipt je baarmoeder naar voor en ben je dus sneller dik dan bij je eerste...
ik d8 in t begin dat t r 2 waren (me man is zelf een tweeling) maar dat was niet t geval is gebleken op de echo...
dus zo zie je maar wat t verschilt per vrouw...
wie heeft er nog meer zon dikke buik dat t lijkt dat je veel en veel evrder bent???
ik hoor t graag
groetjes bianca
13wk en 1 dag

Terug
Bovenaan