HELP! Mijn broek kan niet meer dicht!

Hoe raar kan zoiets lopen he? Toen ik zwanger was van mijn eerste ben ik rond de 17 weken zwangerschapskleding gaan dragen, omda het nodig was. Ik had al wel langere tijd één broek, die ik zo nu en dan aandeed. Toen ik met verlof ging (35 weken) waren er nog mensen die niets aan me zagen.
Nu ben ik zwanger van de tweede en ik wist het al voor ik overtijd was. Mijn kleren pasten niet meer en toen ik 7 (!) weken was vroeg er al iemand aan mij hoe ver ik zwanger was. Ik draag nu al positiekleding (stom woord) sinds ik de test heb gedaan. Je kunt er dus niets over zeggen.
geniet van je zwangerschap,
Patricia

Hoi Allemaal.

Ik ben nu in de 10e week. En ik moet zeggen het begint wel allemaal uit te rekken maar van een echt buikje is nog geen sprake.  Komt dat touwens omdat het mijn eerste kind is of maakt dat niet uit?  Ik heb wel al mijn bovenste knoop van mijn spijkerbroek los want anders zit ie te strak...wat op zich best raar en grappig is gezien ik nog geen buikje heb. Wel een goeie vertrol net boven mijn buik en die heb ik echt nog nooit gehad. Komt dat doordat het vel aan het uitrekken is?

Veel succes allemaal.

Aicha.

Ha ha, ik had precies hetzelfde probleem!
Met 8 weken was het gedaan met de meeste broeken van mij! Ik verklaarde mijzelf voor gek en dacht dat ik waarschijnlijk flink aangekomen was. Niets was minder waar! Ons kind blijkt een zee van vruchtwater om zich heen te hebben en daardoor had ik al zo'n buik!
Je kunt er niks aan doen en ik vond het een verademing toen ik een zwangerschapsbroek had gekocht. Heerlijk. Zo'n elastiekje door mijn knoopsgat zat ook echt niet lekker meer! Ik ben nu 24 weken en draag nog steeds  dezelfde  zwangerschapsbroek als met  8 weken.  Geweldig die enorm  rekbare broeken!

Geniet er maar van!
Het is ook niet leuk als mensen helemaal niet zien dat je zwanger bent!

Groetjes Janneke.

Bedankt voor jullie reacties!

Het is mijn eerste en dacht dat ik wel wat buikspieren had door het vele wedstrijdzwemmen, haha.
Ik heb wel gemerkt dat als ik 's avonds mijn grote boodschap doe ik de volgende dag makkelijker mijn broek aankan. Als ik 's ochtends pas ga kan ik ervan uitgaan dat mijn broek echt niet dicht wil!
Morgen toch echt even broeken-shoppen!

Groetjes!

Ja inderdaad wat kan dat snel gaan he als je voor de tweede keer zwanger bent. Ben nu 7 weken zwanger en kan al ruim een week mijn broeken niet meer aan.
Ik gezocht in de berging naar mijn zwangerschapsbroeken en ooooo wat een verademing, die zitten lekker.
Was maandag op mijn werk (weten nog niet dat ik zwanger ben) en ik kreeg de opmerking van iemand die terug kwam van vakantie dat het lijkt of ik zwanger was.
Oeps, zie je het al zo goed????
Ikke kijken in de spiegel en ja hoor krijg al echt een flinke toeter.....

wat moet dat worden???

groetjes en succes met jullie zwangerschap

liefs Kompas

Hoi meiden, ik heb dit ook al. Erggg opgeblazen buik.
Mijn eigen broeken kan ik wel aan, dat zijn allemaal heupmodellen.
Maar die van mijn werk (bedrijfskleding), die sluit aan de zijkant (verborgen rits) en die rits staat echt al half open.
Aangezien ik nog maar 8 wk en 5 dg ben, weet ik niet of ik al zwangerschapskleding kan bestellen op mijn werk. Ze weten wel dat ik zwanger ben, in verband ook met al die echo's die ik iedere week heb.
Is het stom al ik hier al om ga vragen????

Liefs, Go

Hoi Meiden,

Ben nu 13,4 week zwanger en heb  een klein bolletje op mijn buik zitten, bepaalde broeken kan ik niet echt lekker meer aan maar broeken van soepele stoffen en soepele spijkerbroeken pas ik nog wel. Ik heb wel een paar positiebroeken maar wil ze nog niet aan dus ik probeer zo lang mogelijk met mijn eigen kleding te doen want die vind ik toch het mooist haha! Ik hoor idd hele verschillende verhalen over het dikker worden, mijn schoonzus moest na 2 maanden al positiekleding aan dus het kan wel, mijn moeder pas na 5 maanden maar dat is volgens mij een uitzonderlijk geval haha! In speciale boetiekjes kun je wel leuke zwangerschapskleding kopen die erg sterk lijkt op normale kleding nadeel vind ik wel dat je behoorlijk moet betalen van € 60,= voor shirtje hoef je niet raar staan te kijken maar ja sinds de (d)euro is niks meer goedkoop!

Groetjes,

Puk

Ik heb vanaf week 13 een hele fijne spijkerbroek aan van Noppies. Lijkt net een gewone spijkerbroek, heeft ook niet zo'n band, maar je kunt 'm verstellen d.m.v. knopen in elastiek. Is speciaal voor de periode dat je nog geen giga-buik hebt, maar normale broeken passen ook niet meer. Ben er super-blij mee, wat een opluchting! Is wel duur,(69 euro)  maar ik heb 't er wel voor over. Kan 'm waarschijnlijk nog wel een hele tijd aan, en schijnt ook fijn te zitten na de bevalling...  

Misschien ook iets voor jou?

Terug
Bovenaan