Help, mijn buik groeit zo snel

Hallo Allemaal,

Iedereen gefeliciteerd!
Ik heb een probleem, nou ja probleem..
Ik ben nu 4 weken zwanger ja je leest het goed echt net.. Heb afgelopen dinsdag positief getest, het is onze 2e en echt super blij, omdat ik nogal wat miskramen heb gehad voor onze 1e willen we wachten met vertellen dat ik weer zwanger ben. Over 3 weken heb ik de echo, maar mijn buik is nu al zo opgezet... Ik ben bang dat het al opvalt ik heb al wel wat kleding gekocht goed wijd maar toch... Mijn zwangerschapsbroeken ook al uit de kast getrokken maar deze kan ik ook nog niet aan want, daar staat weer het merk noppies enz op.. Pff ik wil zo graag weer kunnen showen met een mooie buik maar moet deze periode door. hoe doen jullie dat??

Groetjes Frena

Hoi! Ik ben nu 7 weken zwanger, bijna 8. En krijg ook al een buikje. Het is mijn eerste.
Ik heb een zwangerschapsbroek (mama licious) aan met shirtjes van mijn gewone kleding. Als ik volgende week mijn echo heb gehad, en het is goed, dan vertel ik het aan de rest. En dan mag iedereen het weten.
Maar het is best moeilijk he, om het te verbergen. Ik krijg al zelfs mijn jassen niet meer dicht! Dus dan maar open houden.... tja!
Straks lekker een nieuwe outfit kopen...
Succes ermee!

Tegewoordig is de legging toch in met een leuk tuniek of jurkje eroverheen? Niemand die ziet dat je zwangerschapskleding draagt.

Misschien ben je al verder zwanger dan jezelf denkt.

Debby

P.S van harte gefeliciteerd met julie nieuwe wondertje

Hoi Frena,
Ik herken wat je schrijft. Ik ben vandaag 9 weken en ik pas mn eigen broeken ook niet meer. 1 of 2 broeken pas ik nog, en ik heb ook al een positiebroek uit de kast getrokken. Bij mij in mn omgeving weten mensen gelukkig wel dat ik zwanger ben. Heb bijna 2 weken geleden een goede echo gehad, en as maandag heb ik er weer een. Ik heb het verteld omdat ik afgelopen jan een miskraam heb gehad endat iedereen zich nu toch wel begon af te vragen of ik nog niet zwanger was. En aangezien ik niet kan liegen heb ik er niet langer om heen gedraaid.
Hopelijk hebben jullie ook snel een goede echo

Hoi Frena,
Vreemd, na 4 weken al een dikkere buik! Maar inderdaad, misschien ben je al wel langer zwanger dan je denkt!

Je ziet dat echt niet zomaar hoor, mensen zullen allicht denken dat je iets teveel gegeten hebt? Dat je gewoon wat aangekomen bent... Vermoed dat niet iedereen opeens denkt; ohhh Frena is nu zwanger!

In elk geval heel erg veel succes bij de echo!

heb nu met 7,5 week ook al een behoorlijke buik(is de derde).
Vraag me ook af, hoe ik dit nog langer moet verbergen.
over 3 weken heb ik nl pas op zijn vroegst een echo..... tussen de 10-12 weken zwangerschap.

Vooral op mijn werk een probleem, we dragen daar vrij strakke, getailleerde blousjes.

Maar ik wil echt eerst een goede echo, voor ik iets vertel!

Pas ook nog maar 2 broeken en 1 rokje.
Heb wel leggings en jurkjes, maar daar valt het juist helemaal erg in op!
Een broek met riem en een vest, zijn nog het beste voor mij!

Succes iedereen, groetjes,

Hi allemaal,

Toen ik het bij m'n eerste zwangerschap vertelde met 8 weken zat mijn kleding ook niet meer lekker. Maar er was echt niemand die dat door had.

Ennuh, als excuus:last van je darmen ofzo.. krijg je ook een opgezwollen buik van (dat is zelfs niet eens gelogen, want voor de 3 maanden zijn het ook je darmen als je een dikkere buik hebt, die baarmoeder is nog niet zo groot dat je een dikke buik krijgt!)

Het wordt lastiger als mensen al vermoeden dat je zwanger zou kunnen worden, als je verteld hebt dat je bezig bent ofzo, tja, dan gaan ze het wel gelijk denken als je er dikker uit ziet. Maar onthoud er zal niemand vragen of je zwanger bent als je er dikker uit ziet, want het zou toch te lullig zijn als je écht gewoon wat dikker bent!

Succes allemaal!

Ik heb met 11 weken nu ook al best een grote buik. Iig meer dan eerdere zwangerschappen. Maar ben alleen nog maar afgevallen..dus alleen mijn buik groeit. En idd mijn darmen doen ook een potje mee.

Het kan er evt ook meedere zijn, dan moet je toch ff wachten tot de eerste echo. Komen er tweelingen voor in de familie?

Terug
Bovenaan