Help, mijn buik groeit zo snel

Hoi allemaal,

bedankt voor de reactie´s alvast.
Ja ik ben al gaan shoppen en heb weer wat tuniekjes gekocht ze zitten heerlijk en het valt niet op!
En tweelingen ja het zou kunnen het zit wel ver in de familie geloof ik. Ach we zullen het wel zien.

Bedankt allemaal en succes met de zwangerschap.

PS is er al een groepje voor meiden die in juni zijn uitgerekend??

Groetjes Frena

Hoi Frena,

Ik ben nu ook zwanger van de tweede, heb afgelopen jaar 2 miskramen gehad en wil dus ook niet dat iedereen meteen weet dat ik zwanger ben. Ben nu bijna 6 weken, maar als ik iemand zou vertellen dat ik op de 3 maanden zit zouden ze het ook geloven! M'n buik is al zo opgezwollen dat ik mn normale spijkerbroeken echt al niet meer dicht krijg. Ik heb ook maar wat tuniekjes gekocht, bij de H&M hebben ze hele leuke.

Liefs Jen

Ik had ook al na 6 a 7 weken een behoorlijke buik. Ik kon mijn eigen kleren niet meer aan. Ik ben altijd vrij mager geweest, dus mensen dachten dat ik eindelijk wat aangekomen was. Gezien ik nog niet zo lang bij mijn huidige werkgever werk, kenden mijn collega's mij ook niet zo heel goed om te weten dat ik eigenlijk nooit echt aankom. Bij mijn oude werk was het zeker opgevallen. Na drie weken gingen mensen toch anders naar me kijken en toen heb ik het ook maar gelijk verteld. Ik was eigenlijk ook al zo trots op mijn buikje. Ik heb gelukkig geen ervaring met miskramen, maar misschien is het juist prettig als een aantal mensen die dicht bij je staan het weten. Mocht het mis gaan (wat ik niet hoop voor je) dan heb je er misschien wel steun aan en begrijpen ze je beter als je op een bepaalde manier reageert.

Een hele fijne zwangerschap toegewenst.

Groet,

Angela

Hoi Frena

Opgelucht te lezen dat ik niet de enige ben. Ik ben zwanger van de 2e en zit in mijn 5e week, maar mijn broeken beginnen al te knellen. Vorige week heb ik zelfs de eerste broek aan de kant moeten gooien omdat hij niet meer dicht kon!!!! BH's is hetzelfde verhaal, heb al een paar nieuwe moeten kopen. Ik ben slank en vrees het niet lang te kunnen verbergen, gelukkig zijn er idd tunieken en leuke langere wijde vesten.

Er is idd een groepje van meiden die in juni zijn uitgerekend uitgerekend, staat op pag. 3.

Groetjes, Moon

hi

ik ben nu bijna 9 weken zwanger van de tweede en ik draag nu sinds 1 week ook al zwangerschapskleding pas echt niets meer maar iedereen weet het nu dus hoef het niet meer te verbergen want dat lukt echt niet meer.

maar misschien ben je idd al verder? met 4 weken al een buikjes is wel vroeg met 5 weken kon ik nog me trouwjurk aan ( 4 weken geleden)

groetjes angela

Terug
Bovenaan