help!!!!!!! mijn digitale test zegt dat ik ZWANGER ben! maar ben vorige week ongi geweest!

A

Anoniem

Guest
nou de titel zegt het al!

ik was vorige week 5 dagen overtijd toen ik ongi werd, twee dagen ongi geweest. daarna nog een week lang bruine afscheiding gehad! zelfs vanmorgen nog bruine afscheiding!

en omdat ik zo ontzettend moe ben en heel chaggie thuis en zo'n hoofdpijn had dacht ik vandaag laat ik even een afspraak maken bij de dokter! dus ik moet zo nog naar dokter!

maar ik heb net een test gedaan! waarom weet ik eigelijk niet! mijn gevoel zij mij een test te doen!

en die is possitief!!!!!!! ik heb de digitale test gedaan!!! en er staat zwanger!!!!!!!!!

vorige week ook die digitale test gedaan en toen stond er niet zwanger!!! maar toen ik die teststrip eruit haalde waren er wel twee streepjes te zien! die zijn er nou ook!!!

meiden ben ik nu zwanger ....of heeft die test het fout!!!

ik kan het niet geloven en durf niet blij te zijn! omdat ik ongi ben geweest en ik voel helemaal niets! geen zere borsten   enzo!

help help!!

Gefeliciteerd!!!!!!!!

Ik denk dat je zwanger bent, en dat je die bloeding voor ongi aan zag, maar het was dus een innestelingsbloeding!!!   omdat het ook maar 2 dagen duurde, een menstuatie duurt langer. dusssssssssss

sucses bij de dokter!!!!!

groetjes Tamara

maar na die twee dagen bloeden...bleef ik bruine afscheiding houden! kan ik dan echt zwanger zijn???

ik zit hier helemaal te trillen!!!
wat zou dat geweldig zijn als ik zwanger ben!!!!!!!!!!!!

ik durf het nog niet te geloven!!

wilma,
mij lijkt dat je dan idd zwanger bent, GEFELICITEERD. vraag of de ha voor de zekerheid ff wil testen.
KxxxS Lautje

Hey Wilma,

Ik wil je voorzichtig gaan feliciteren, want je test is positief!!!!! Maar ik wil je vreugde echt niet bederven, maar ik zou het wel laten controleren, omdat je wel gebloed hebt. Ik ga voor je duimen!!!!!

Laat je nog even iets weten als je bij de arts bent geweest?

Liefs,

Sil

mama van één * (13-02-2006)

Goodbye, my Angel, it ´s time to sleep. You will always be a part of me....

ja raar allemaal he?

ik weet niet of ik blij moet zijn!!!! ik moet over een half uur bij dokter wezen, dan weet ik of ik blij moet zijn!!!!

ik vind het zo spannend!!!!!

ik hoop dat de test het niet fout heeft!!!!!!!

oooh meiden wat ben ik zenuwachtig!!!!!!!!!

liefs wilma

Ja, dat geloof ik meteen!!!! Meid, het is je gegunt! Ik duim voor je, succes en laat je snel iets weten????

Liefs,

Sil

SJEE!! WAT MEGA SPANNEND!!!!!

goh zeg....dat had je zeker niet verwacht....zwanger op de test....
Nou meid ik gun het je onwijs!! en hoop op goed nieuws!!
Denk dat de ha je doorstuurt voor een echo....laat ff weten hoe het was zodat we je echt volmondig kunnen feliciteren!!

succes,

liefs Jacq

Terug
Bovenaan