help!!!!!!! mijn digitale test zegt dat ik ZWANGER ben! maar ben vorige week ongi geweest!

he wilma,
heel veel succes zo bij de dokter!!!!
ben benieuwd, hoop echt dat het zo voor je is!!!zal voor je duimen, laat ff weten als je wat weet....
veel liefs sas

We zijn inmiddels 2 uur verder....EN EN EN!!!!!!
LAAT ONS NIET LANGER IN SPANNING!!!!!!!!!!!!!!
Ben je zwanger???????

Liefs,
Dompy

WILMA,

weet je al iets meer...............ik hoop t zo !
zit in spanning te wachten.
kXxXs lautje

Nou vind ik het toch wel erg spannend worden. Hmmmmm, is geen bericht een goed bericht????? Ik hoop het zo voor je!!!!

hallo lieve lieve meiden,

ik zal jullie niet langer in spanning houden...hihihih!

ik heb vanmiddag nog twee testen gedaan...oook positief!
en mijm ha zei dat ik er idd vanauit kon gaan dat ik zwanger ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yes yes yes yes!!!!

maar is nog even afwachten of het goed blijft gaan en daaar gaan we natuurlijk vanuit!
maar dat zei de ha omdat ik toch wel steeds bruine afscheiding verlies! en vorige week was de test nog negatief en nu vandaag drie keer possitief!

over twwe weken terug komen bij de ha en dan urine meenemen en dan nog een test doen! en als die ook possitief is word ik even doorgestuurd naar mijn gyn voor een echo of alles goed is!!!!

spannend!!!

ik kan nog helemaal niet bevatten dat ik zwanger ben! vanmiddag was hier een vriendin! dus kon ik niet op het forum!!!

waaaauuuuuuww ik ben eindelijk zwanger !!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

dikke knuffel van Wilma

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!! Joepie!!!! Het is echt zo! Geweldig meid, het is je echt gegunt, ook zeker gezien de dingen die je meegemaakt hebt!

Geniet ervan!!!

Liefs,

Sil

wat geweldig voor je,
GEFELICITEERD.
en dat het maar een lange en fijne zwangerschap mag worden.
ook voor  je mannetje gefeliciteerd

groetjes henny

Wat een heerlijk bericht zeg. Gefeliciteerd wilma!! Je bent vandaag de 3e die ik feliciteer op dit forum. Dat moet een gunstig teken zijn en wie weet is het inderdaad besmettelijk!
Ik wens je een hele fijne zwangerschap en een prachtig gezond kindje!
geniet ervan!!!!!!!!
xxx Annet

Terug
Bovenaan