Help mijn kerstdinee zit nog in mijn darmen!!!

Ohhh meiden ik kan niet poepen... nu al niet... Ik ben iemand die al "probleem dramen" heeft maar de laatst jaar ging het eigenlijk best goed..
Nu begint het weer... al vanaf sinterklaas gaat het amper.... mijn buik is dik en opgezet... ik heb er veel last van.. ik heb van alles al geprobeert maar het lukt niet...

hebben jullie nog tips?

Als je al zolang echt niet geweest bent zou ik ff de dokter bellen want ik weet wel wat het niet zo goed voor je is.

verder lijnzaad door de yoghurt helpt ook goed!

succes!!!

kus amanda

Yakult is ook echt een aanrader, het wordt zelfs door de mdl artsen aangeraden.
Ik kan ook altijd moeilijk en zeker tijdens de zw, maar met yakult veel beter.

Ik heb er ook al sinds het begin moeite mee. Ik drink nu iedere dag 2 glazen roosvicee en eet iedere dag een activia toetje.. Ff volhouden en nu gaat t redelijk goed! Maar als dat nu echt niet werkt idd misschien movicolon.

Hey even wat tips voor je, want ik ben een ervaringsdeskundige!

Elke dag:
* 2 glazen sinaasappelsap met in ieder glas 2 eetl tarwezemelen (drogist)
* 2 kiwi's (vooral de groene)
* 2 liter vocht, vooral water

Lukt het dan nog niet, aangezien je al verstopt ben, dan mag ik van mijn vk Damfunctie complex van Wapiti gebruiken. Een homeopathisch middel. Het kan geen kwaad voor de vrucht. 1 tabletje is al voldoende om de volgende dag 1 of 2 keer te kunnen poepen. Een hele opluchting als je al dagen niet geweest bent.
Neem het niet te vaak anders gaan je darmen zelf niet meer werken en worden ze lui.

Dus zet het in gang met Wapiti en ga daarna goed aan de vezels en kiwi's!!!

Succes en hopelijk kun je binnenkort wat beter!

Terug
Bovenaan