Help, mijn kind wordt oranje

Nou, vanmorgen had ze geen oranje vlekken meer op haar benen, dus ik zal wel nooit weten wat het was. Ik gok toch op de voeding en op de tweede plaats staat pigment. Hoewel we allebei blank zijn, ben ik toch een beetje donkerder dan Mattijs en als baby dachten mensen dat ik een buitenlands kindje was. Als het weer terug komt laat ik het wel weten, maar voor n is het weer weg.

Groetjes Ilona

Hoi Iloon,

Zijn het een soort fluorescerend oranjerode plekken? Esther heeft die ook af en toe op haar benen, heel soms op haar armen. Ze ontstaan op de plaatsen waar ik haar vast heb gehouden (waar mijn vingers zaten) en ze krijgt ze soms ook na het douchen of badderen, dus door warmteverschil. Misschien zoals de rode plek die je zelf krijgt als je met je benen over elkaar geslagen hebben gezeten? Dat dacht ik... Ben er eigenlijk nooit achteraan gegaan...ontaarde moeder die ik ben!

Groetjes,

Eveline

ps: Ik heb een klein beetje Indisch bloed, maar Esther is blond met grijze ogen dus het lijkt me sterk dat zij daar 'last' van heeft.

hoi ilona
boas krijgt ook weleens rood/oranjige plekken op armpjes en beentjes als hij koud zit.in de wipstoel met blote armpjes/beentjes of  net als  eveline al zegt in bad.misschien was dat het?
groetjes kari

Terug
Bovenaan