Help mijn kindje is zo vroeg wakker

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Mijn kindje gaat iedere avond om 8 uur naar bed en wordt om 6 uur  weer klaar wakker!! Gaat staan in bed en gaat hard schreeuwen tot iemand hem komt halen.

Wat kan ik hier aan doen?

Groetjes

6uur pffff.... Kan je m niet wat later naar bed doen, een uurtje rekken? Of is hij dan nog om 6uur wakker? Onze dochter wordt meestal tussen 7 en 8 wakker vaak komt ze dan lekker tussen ons in en zetten we vaak de tv aan na een uurtje valt ze dan vaak nog voor een uurtje in slaap.. Toch altijd lekker!
Enne anders veel plezier met je vroege vogeltje, zo heb je nog s wat aan je dag!! hihihi!

Liefs L81

" Vogeltje wat zing je vroeg......" Jeetje, wat vervelend! Kan je geen tips geven, ben ik bang. Wil ze er ook echt uit, of neemt ze genoegen met een speeltje in bed?? Veel succes ermee!

groetjes
Mie

Is dat altijd zo???
Of hoe oud is je uk?? tja... hier gemiddelt tussen 8 en 9... dat ik haar hoor dan
Meestal ligt ze eerst rustig wakker te worden, en begint dan met kletsen.

Wel erg vroeg hoor!

accepteren! nee echt. Ons zoontje (van 15 maanden) is ook altijd vroeg wakker (tussen 6 en 7). Maar er is niets wat hem weer slapende krijgt. Af ent oe laat ik hem 'in zijn sop gaarkoken' en dan ligt hij een half uur te mekkeren.

Hij krijgt zijn papfles als hij wakker is en daarna leggen we hem weer terug. Meestal slaapt hij dan nog wel en uurtje. toen hij kleiner was langer.

Sterkte in elk geval

Dag meiden,

Mijn ventje is 11 maanden en om 8 uur valt hij echt om, dus een uurtje rekken zit er echt niet in!!!!

Ik denk dat het maar accepteren word ja!

Groetjes Loesje

Hier ook een.altijd rond half 7 wakker,geweldig he!Ze gaat altijd om 7 uur naar bed dan is ze ook helemaal op.al gaat ze veel later komt ze nog om de zelfde tijd.ik heb het maar geacceteerd en als ze om half 11 weer terug gaat na haar fruithap,ga ik ook altijd even op de bank liggen.Ik heb dus ook geen tips voor je.groetjes wendy

Hoi
Mijn zoontje van precies 9 maanden is sinds dat  hij de hele nacht doorslaapt altijd rond een uur of 6 wakker.
We hebben van alles geprobeerd maar helaas.
Later naar bed, donkerder maken in zn kamertje, savonds laat nog extra fles.

Accepteren is het beste. Hij zal ooit wel langer gaan slapen.
We laten hem we zo lang mogelijk liggen hoor, maar meestal zitten we rond half 7/7 uur beneden met een fles.
Hij is ook klaarwakker en valt daarna ook niet meer in slaap.

Terug
Bovenaan