Help mijn kindje is zo vroeg wakker

Hoi Loesje,

Floris is ook 11 maanden en heeft precies hetzelfde. Hij gaat rond 8 uur naar bed 's avonds en wordt tussen 6 en 6.30 uur weer wakker. Van de week was het zelfs 5 uur en dat heb ik uiteindelijk kunnen rekken tot 5.45 uur maar dan wil hij er toch echt uit.

Ik heb ook geprobeerd om 's avonds weer een flesje te geven (voor dat wij naar bed gaan)maar dat helpt helaas niets. Dus accepteren is nog de enige optie en hopen dat het ooit een langslaper gaat worden. Je bent in ieder geval niet alleen (daar denk ik ook altijd maar aan als ik om 6 uur mijn bed uit moet).

Groetjes Femke

Hier nog zo eentje. Rond 19.30u op bed en klokslag 6u weer wakker. Gelukkig begint ie niet te huilen maar te kletsen. Ik laat hem altijd liggen tot ongeveer 7u. Ik ga zelf al voor die tijd uit bed en laat de hond uit. Maar ik ben zelf ook een vroege vogel, dus hij zal het wel van mij hebben. Al vind ik 6u wel erg vroeg. Mijn  ouders wisten te vertellen dat ik als klein kindje ook altijd om 6u wakker werd. En dan ging ik zingen!!!

Maar goed, even to the point: bij mij heeft ook niks geholpen hoor, zoals 's avonds later op bed e.d. Hij word gewoon wakker. Niks aan te doen....helaas....

gr Anita

Hier ook een vroege vogel.
Om 6.30 wordt Thomas wakker en wil dan gelijk z'n fles.
En sinds vier dagen wordt hij al om 4.00 uur wakker voor z'n fles. Echt niet leuk meer.
Vannacht hebben we eerst water gegeven maar hij bleef erom huilen en uiteindelijk toch maar z'n papfles gegeven. Maar dit doet me denken aan het eerste half jaar met Thomas of te wel gebroken nachten

groetjes Ida

's Avonds gaat Eline om 19.00/20.00 uur op bed. Later er in stoppen helpt niet, ze  is    's morgens tussen 5.30 en 6.45  uur wakker, vanmorgen zelfs om 4.30u!!   Ze ligt dan wat te kwebbelen en te spelen, en ze dommelt vaak nog wel even weer in.  Als ze haar speen kwijt is of ze heeft haar omgedraaid en ze zit vastgewikkeld in haar slaapzak, dan huilt ze en stoppen we haar weer goed in met  haar speen.  Om 6.45 uur halen we haar er uit voor haar pap. Eerder geven en weer op bed stoppen werkt niet, dan is ze er na een half uurtje slapen weer. Ook een fles voor de nacht helpt hier niet.

Het is niet leuk, maar wij hebben het geaccepteerd. Nog een paar jaar dan gaat ze zelf wel naar beneden om tv te kijken en kunnen wij weer uitslapen !!

ik kan je geen tips geven,alleen maar zeggen dat wij geboft hebben
vanaf het begin slaapt hij tot 8 uur en de laatste dagen tot half 9
wij leggen hem tegen half 9 erin en dan slaapt hij de klok rond,geweldig!

en dan zeur ik trouwens nog dat ik het te vroeg vind

sterkte!!!!

groetjes nienke...

Terug
Bovenaan