Help mijn vriend gaat vreemd

<p>Hallo, </p><p> </p><p>mijn vriend is vreemdgegaan toen ik 2 maanden was en ik ben nu bijna 7 maanden en kwam erachter dat die vreemd wou gaan met mijn zusje, wat moet ik nu doen mijn gevoel zegt dat ik dit niet verdien, en hij is ook heel afstandelijk en is er niet voor me in deze periode hij steunt me niet, en is elke dag weg en weet niet waar die is dus vertrouwen zit er ook niet meer in! <br /><br /></p><p>weet iemand wat ik het beste kan doen? <br />graag advies </p><p> </p><p>xxx </p><p>anoniemvw</p>
 
Als ik je bericht zo lees schrijf je zelf alleen maar redenen op om weg te gaan. Heb je ook redenen waarom je zou willen blijven? Misschien voor jezelf opschrijven en tegen elkaar afwegen wat voor jou het belangrijkste is. 


Ik heb hier zeker een duidelijke mening over maar geloof dat je vooral moet doen wat voor jou goed voelt om voor jezelf en je kleine te doen. 
 
Als je het zo schrijft dan kan ik alleen maar denken ‘wat een l*l!’
Maar ik ken de omstandigheden niet, weet niet wat jij of hij voelen. Ik zou adviseren om goed met elkaar te praten en je gevoel te volgen. Bij hem blijven vanwege de baby terwijl hij je slecht behandeld wordt de baby ook niet blij van uiteindelijk. Sterkte!
 
Wat is de reden dat je vriend vreemd gaat? Is dat omdat je nu zwanger bent en misschien minder/geen seks met hem hebt? Of is hij op je uitgekeken en blijft hij nog bij je omdat hij de vader is straks? 
Vreemd gaan met je zusje vind ik trouwens wel van een heel laag niveau. Wat vind je zusje ervan? Gaat die erin mee? 
Mijn mening over vreemd gaan is ook heel duidelijk. Dan schop ik hem eruit en hoeft ie niet meer terug te komen. Maar je moet voor jezelf bedenken wat je wilt. Wil je nog met iemand verder die je niet meer vertrouwd? Lijkt me geen goede basis voor het ouderschap straks. Beter nu uit elkaar en alles nog goed regelen, dan straks als de baby er is. 
En zoals je zelf al zegt, dit verdien je niet. Kies voor jezelf en de baby! 
 
Ik begrijp dat je in een lastige situatie zit.
Zelf zou ik bij hem weg gaan. Ik zou er liever op vertrouwen dat ik het "alleen" moet doen, met hulp van vrienden en familie eventueel, dan dat ik geen idee zou hebben wanneer hij er wel of niet is, en zelf in onzekerheid zitten.
Natuurlijk kun je goede afspraken maken over wanneer de baby geboren is. 
Ik wens je heel veel sterkte toe. Onthoud dat als je dit alleen moet doen, er veel meer vrouwen zijn die alles alleen hebben moeten doen. En die kinderen zijn ook groot geworden! 
 
Ik begrijp dat je in een lastige situatie zit.
Zelf zou ik bij hem weg gaan. Ik zou er liever op vertrouwen dat ik het "alleen" moet doen, met hulp van vrienden en familie eventueel, dan dat ik geen idee zou hebben wanneer hij er wel of niet is, en zelf in onzekerheid zitten.
Natuurlijk kun je goede afspraken maken over wanneer de baby geboren is. 
Ik wens je heel veel sterkte toe. Onthoud dat als je dit alleen moet doen, er veel meer vrouwen zijn die alles alleen hebben moeten doen. En die kinderen zijn ook groot geworden! 
 
Ik begrijp dat je in een lastige situatie zit.
Zelf zou ik bij hem weg gaan. Ik zou er liever op vertrouwen dat ik het "alleen" moet doen, met hulp van vrienden en familie eventueel, dan dat ik geen idee zou hebben wanneer hij er wel of niet is, en zelf in onzekerheid zitten.
Natuurlijk kun je goede afspraken maken over wanneer de baby geboren is. 
Ik wens je heel veel sterkte toe. 
 
 
Terug
Bovenaan