Help mijn zoon ziet spoken!

Ik weet niet hoe oud je zoon is,maar mijn dochter is 4 en wil ook niet slapen,omdat er spoken op haar kamer zijn.We hebben ze weggejaagd samen(doen we iedere avond)En gezegd,dat ze meneer de draak moet pakken en met hem moet slapen,want hij zal dan alle spoken weg jagen.
En hetb helpt.Op deze leeftijd is het ook echt heel normaal,dat kinderen bang zijn voor spoken.
 
Is er misschien een aanleiding?? Een tekenfilm, halloween of iets dergelijks??? Zelfs sinterklaas maakt veel kinderen angstig. Wees je ervan bewust wat kinderen op tv kijken, veel kinder(teken)films zijn niet geschikt... veel kinderprogramma's staan bol van het occulte... ik vind het niet vreemd dat veel kinderen bang worden.

Het hoeft geen paranomaal gebeuren te zijn, maar meestal is het simpelweg een beeld uit de media die het kind op zijn netvlies draagt.

Wees voorzichtig niet alles is geschikt voor je kind, en zeker niet wanneer het gevoelig hiervoor is.
 
Mijn zoontje 2 en half kan geesten zien, en daar is hij niet bang voor , deze noemt hij ook seesjes. maar hij heeft nu spoken op de kamer en daar is hij bang voor en we jagen ze gewoon elke avond weg door met zijn 2 tjes even heel hard te grommen bij de deur en dit helpt.
als het wel geesten zijn dan wat wierook branden in het huis dan gaan ze wel weg
 
wij branden dan wierrook in de kamer en vragen of de geest weg wilt gaan omdat hij het kindje bang maakt

ik heb een vriendin die sessies geeft
misschien kan ze met je kindje praten en er zo achter komen waar hij bang voor is
en hem op deze manier helpen
www.pararia.nl
 
Sorry maar wierook branden helpt niet echt.

Wat je officieel moet branden is Witte salie. Dit kan je in sommige winkels en/of op internet in gedroogde bosjes kopen. Een bakje of zakje met zeezout vullen (om op te vangen) en neerleggen op de kamer. Het raam en de deur weg en met flink wat rook de kamer doorlopen met de witte salie. Wel een bakje met droogzand bij de hand houden om de salie in te doven en te bewaren. Je kan er eventueel als het goed voelt ook nog hardop bij zeggen dat de geesten die je zoontje lastig vallen weg moeten gaan. (als je geen bosje salie kan vinden kan je ook losse witte salie een een bakje branden). Na een paar dagen moet je het zeezout weggoooien (niet zomaar in de vuilnisbak maar echt weg gooien).
Dit zou allemaal moeten helpenn anders zou ik inderdaad een paragnost raadplegen.
Groet S.
 
Terug
Bovenaan