help mijn zusje is al 14 dagen vermist!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
sinds 14 dagen is mijn zusje cindy vermist,ze is voor het laatst gezien bij de uitwijk in zwolle.cindy is 15 jaar en in de ban van een loverboy.ik weet niet hoe je een foto er op moet zetten maar ze staat op de site van vermist.haar naam is cindy rosink,ze is blond heeft een normaal postuur.
liefs sil

Hoi Sil,

Wat verschrikkelijk voor jullie (en voor haar)!!!!
Ik heb haar foto's goed in me opgenomen, maar heb haar niet gezien, maar ik werk in het centrum van Hengelo (ov) dus als ik  haar zie, dan hoor je het van me.......
Sterkte en succes!

Kus, Es

Hoi Sil,

Ik heb het op de tv gezien... wat verschrikkelijk zeg!!
Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie haar snel weer in jullie armen kunnen sluiten.

Liefs Mamaloe

Wat erg zeg, ik leef met jullie mee en hoop dat ze snel weer bij jullie terugkomt.

Groetjes,
Angel

Hoi

Goh, wat erg zeg. Leef met jullie mee, veel sterkte in deze moeilijke tijd, hoop dat jullie haar snel weer thuis hebben

liefs happy

Hallo,

Jeetje wat erg voor jullie allemaal!!
Ik ga nu meteen op vermist kijken
en haar foto bekijken wie weet komen
ze nu wel deze kant op ik woon in
de omgeving van Apeldoorn dus.
Als ik wat bekends zie dan zet ik het
hier wel neer.Heel veel strekte daar!!!!!

Groetjes Belinda

Hallo Sil, ik vind het heel erg voor jullie. Heb net even gekeken op de website van vermist naar haar foto en kijk natuurlijk ook als ik haar in de omgeving van Emmen zie.
Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie haar gauw terug zullen vinden.

Liefs Yvonne

Hoi Sil

Wat zullen jullie in de rats zitten, is ook vreselijk als je kind en zusje vermist word. Ik hoop dat ze snel heelhuids weer thuis mag zijn.
Sterkte in deze tijd.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan