help mijn zusje is al 14 dagen vermist!!!!

he meid, das klote zeg, hoe ziet die jonge er uit, en wat is de site, dan kan ik ook ff kijken , ik woon in de buurt van rotterdam, dus kweet niet of ik ze dan zie maar alle beetjes helpen toch?

veek sterkte en hopen maar dat ze terecht komt,

greetz suzette

Hoi Sil,

Wat verschrikkelijk voor jullie!
Ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke tijd en hoop dat je zus snel weer thuis is.

Groetjes Iris

Hoi Sil,

Wat onwerkelijk om zoiets te horen...Woorden schieten tekort, maar ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en hoop voor jullie dat je zus weer snel en gezond thuiskomt! Ook hier in Purmerend zal ik eens rondkijken en vragen...Je weet het maar nooit, heb de site opgezocht en hoop zo toch iets voor je te kunnen doen....

Liefs, Marijn

quote: sillypilly30jaar schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2007 10:03:20'));

hoi hoi
sinds 14 dagen is mijn zusje cindy vermist,ze is voor het laatst gezien bij de uitwijk in zwolle.cindy is 15 jaar en in de ban van een loverboy.ik weet niet hoe je een foto er op moet zetten maar ze staat op de site van vermist.haar naam is cindy rosink,ze is blond heeft een normaal postuur.
liefs sil

Hoi Sil

Hoe is het nu???
Heb je al iets gehoord waar je zusje kan zitten, wat lijkt me dit zwaar voor je zeg...
Zo'n mooie meid, ik heb even gekeken en ga zeker opletten voor je op straat.
Dat is wel het minste wat we kunnen doen.
Slim van je om hier iets over haar vermissing te schrijven.

Heel veel sterkte met de zoektocht!!!!!
Dikke kus van Fem

I

Hopelijk weten jullie snel wat meer. Verschrikkelijk deze onzekerheid!

Goed dat je het ook hier schrijft!

Veel succes en sterkte.

Koud krijg ik het er gewoon van... ik hoop dat jullie snel de gouden tip binnenkrijgen of dat ze misschien zelf contact zal zoeken. Ik heb net even op de site van vermist gekeken en heb de link doorgestuurd naar een aantal collega's en vrienden.

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en ik hoop dat jullie haar snel, gezond terug vinden.

Hoi hoi,
Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en ik hoop dat je je zusje gauw vindt.
Ik hoop dat ze die klootzak te pakken krijgen zijn ballen eraf hakken en in de bak laten wegrotten.
Liefs Wonderwensje

Terug
Bovenaan