Help; Miskraam gehad en na 6 weken weer een positieve test

Ik weet het zeker omdat ik niet zwanger kan zijn en mijn gyn me heeft gezegd dat je wel I ongesteld kan zijn als je nog hcg hebt, maar geen eisprong hebt dan.
6 weken waren volgens haar ook bij de langere tijden, maar niet ongewoon. Ik test nu om de 3-4 dagen. 

Wat gek hè, dat er zoveel verschillende meningen zijn. 
ik heb namelijk contact gehad met mijn huisarts en die zegt dat het haast niet mogelijk is dat de zwangerschapstest nog positief aan geeft van de miskraam, de huisarts zei; na 40 dagen is een zwangerschapstest ook weer betrouwbaar. 

ik wacht het gewoon af, zoals het nu staat zijn de testen nog steeds positief, ik ga morgen een  clearblue test doen, dan ben ik benieuwd wat ie aangeeft. 

Mag je niet eventueel je bloed laten prikken? Dat je bv maandag prikt en een week later weer? Dan kan je zien of je hcg stijgt.
Ik ben na mijn miskraam niet meer ongesteld geworden, was daarna meteen zwanger. Maar daar zat 4 weken tussen.(heb overigens ook niet meer getest na de miskraam, echo was duidelijk genoeg). Snap wel dat dit heel vervelend is zo. Je hebt helemaal geen idee waar je aan toe bent. De miskraam is al zwaar genoeg en dan nu de onzekerheid erbij. Veel succes en sterkte met wachten!

Hoi dames, 
bedankt voor jullie reacties! Ik heb vanochtend een clearblue test gedaan en die gaf vanochtend duidelijk " niet zwanger " aan. Ik heb op 28 mei een miskraam gehad en vind het ook wel vreemd dat er zolang nog hcg in mijn lichaam aanwezig was. 

Maar goed, ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel opgelucht ben; eindelijk van de onzekerheid af.  Nu gaan we gewoon weer verder en hoop ik snel weer zwanger te mogen zijn. ☺️

Hey, goed voor jou! Dan kan je nu echt weer proberen.
IK mag morgen naar de gyn. Kijken of er nog een stukje weefsel is achtergebleven en bloed prikken om hcg te meten.
Het ergste vind ik het wachten om opnieuw te kunnen proberen.

Hey Belgogermano,
wat fijn dat je morgen naar de gyn. mag en ik hoop dat je dan wat meer duidelijkheid krijgt, zodat jullie straks ook weer vooruit kunnen kijken en snel weer zwanger mogen worden.?
Mag ik vragen waar je vooral last van hebt? 

Want ik heb bijvoorbeeld nog steeds last van buikpijn, af en toe bloed en nog een hele opgezette buik. Ik ben bang dat er ook nog wat achter is gebleven of misschien maak ik mezelf ook wel gek. 

Ik zit nu in de wachtkamer. Heb vooral nog last van een opgeblazen buik en af en toe krampjes. Het bloedverlies is sinds een goeie week eindelijk gestopt. 

Er is idd een klein stukje achtergebleven... Volg nde week door een kijkoperatie uithalen en dan zou het hcg binnen enkele dagen weer op 0 moeten staan en volgt er een normale cyclus

Terug
Bovenaan