Help!!! Misselijk

Om een paar uur kleine beetjes blijven eten (licht verteerbaar), Liga snachts, Gemberthee. Het waren bij mij geen wondermiddelen, maar het werkte iets.
 
Voor je opstaat al een cracker oid eten hielp bij mij ‘s morgens. Inderdaad kleine beetjes eten de hele dag door. Op den duur heb ik Emesafene van de dokter gekregen bij m’n eerste zwangerschap, omdat het niet bij misselijkheid bleef. Bovenstaande tips hielpen bij de tweede genoeg om alles binnen te houden in elk geval.
 
Emesafene werkt bij mij inderdaad ook erg goed. Was ook erg misselijk, waar je dan ook weer heel moe van wordt. Echt niks aan. Ook niet te lang doorlopen of doorbijten hoor. Die medicatie kan geen kwaad en het is niet nodig je ellendig te voelen. Huisarts deed er bij mij niet moeilijk over.

Daarnaast helpt het mij te proberen toch elke 1,5 a 2 uur iets te eten.
 
Hey !

Ik heb er ook hele erge last van ? ik gaf eerst 5 a 6 keer per dag over daarom heb ik inmiddels al emesafene van de huisarts maar blijf nog steeds erg misselijk en geef nu nog 1 a 2 keer per dag over. Vraag mezelf ook af hoe ik dit 9 maanden vol moet houden , begrijp me niet verkeerd voel me zeker gezegend dat ik zwanger mag zijn. Maar kan bijna niks eten en wat ik eet spuug ik uit. Ik ben nu 6w+6d.
 
[quote quote=10415177]Hey ! Ik heb er ook hele erge last van ? ik gaf eerst 5 a 6 keer per dag over daarom heb ik inmiddels al emesafene van de huisarts maar blijf nog steeds erg misselijk en geef nu nog 1 a 2 keer per dag over. Vraag mezelf ook af hoe ik dit 9 maanden vol moet houden , begrijp me niet verkeerd voel me zeker gezegend dat ik zwanger mag zijn. Maar kan bijna niks eten en wat ik eet spuug ik uit. Ik ben nu 6w+6d.[/quote]
Ik heb beide keren tot aan de bevalling overgegeven....
 
Fruitontbijt of smoothies met skyr en fruit hielpen mij. Ook dat smaakte niet, maar het was voor mij de beste manier om toch wat fruit en vezels binnen te krijgen. En crackers of soepstengels inderdaad.
Hopelijk wordt het snel minder!
 
 
Terug
Bovenaan