help nachtvoeding

mijn zoontje van 7 weken krijgt 5 voedingen van 180cc + 6 schepjes sinds gisteren de flessen krijgt hij overdag hij drint ze allemaal leeg behalve de laatste fles daar blijft 60 cc inzitten .om kwart over 10 heeft hij de laatste fles gehad. maar vanacht wou hij om 2 uur alweer de fles, heb hem 3 kwartier laten huilen toen viel hij uiteindelijk in slaap en melde zich om 5 uur weer toen heb ik hem bij ons in bed gelegd en heeft hij nog geslapen tot half 7. is dit normaal want normaal kreeg hij de nacht fles ook nog. en daar wil ik eigenlijk langzaam vanaf. is dit een goede manier of heeft iemand andere tips?
 
sorry, maar ik vind het echt niet oke om een kindje van 7weken zolang te laten huilen in de nacht omdat je van de nachtvoeding af wil, een kindje gaat vanzelf doorslapen als het daaraan toe is en niet eerder, je kunt proberen of hij met minder dan een volle fles tevreden is, maar ik zou hem echt gewoon een voeding geven als hij dat wil!
Succes ermee
 
Ik zou hem ook niet laten huilen, ik ben het hier gaan proberen om een speentje te geven, als dit na een paar keer niet lukt krijgt ze hier een fles.
Sommige kinderen hebben die voeding 's nachts gewoon nog wat langer nodig, hoe vervelend ook.....
 
Ik vind je topic ook echt niet kunnen bij een baby van 7 weken.
Mijn dochter is ook vandaag precies 7 weken en moet er niet aan denken haar 3kwartier te moeten laten huilen.
Baby´s van deze leeftijd huilen omdat ze honger hebben en niet omdat ze het leuk vinden om jou ´snacht wakker te maken.
En wat MJ aangeeft een baby gaat doorslapen als hij daar aan toe is!.
Ik weet dat het zwaar kan zijn deze gebroken nachten, maar er komt echt een einde aan, alleen je baby zal dat zelf aangeven.
 
het is niet zo dat ik het niet meer wil om snachts de fles te geven, maar omdat hij dan teveel flessen krijgt of is een beetje meer voeding niet erg. want overal op internet staat 5 flessen van 180 en anders komt mijn zoontje op 6 flessen.
en overdag kan ik ook niet langer rekken want dan heeft hij weer honger en drinkt de flessen ook helemaal leeg behalve de laatste dan.

moet volgende week na cb eens horen wat die er dan van zeggen.
 
en in de laatste rijstebloem doen?
Uit eigen ervaring weet ik dat je kindje zelf regelt wanneer het niet meer komt snachts.
Dat gaat vanzelf echt waar.
Oke toen mijn dochter om 6 uur kwam heb ik haar iedere dag een kwartier laten wachten..........Nee ze huilde niet. Maar melde zich gewoon van ik ben wakker. En na een week was het 7 uur soms kwart voor 7 soms iets erna. Maar ze regelen het zelf echt waar!!!
Geen idee meer hoe oud ze was ik denk een maand of 3!

Groetjes Moi
 
Die nachtvoedingen gaan er vanzelf af!
Wij hebben het op deze manier gedaan,eerst de fles van 2 uur er af, het schema was dus:
22:30 fles met rijstebloem
05:00 volgende fles(daar tussen sliep hij)
die fles van 05:00 werd steeds meer opgerekt,naar 05:15 dan een keer 05:45 en op een gegeven moment om 06:30 of 07:00 en zo kom je er langzaam vanaf! maar dat duurt wel even!

Je moet nog niet willen dat je kindje van 7 weken doorslaapt zonder voeding...dit komt vanzelf met 7 maanden,sliep onze zoon echt door! hij gaf zelf aan dat hij ineens zijn fles va n10:00 niet meer wilde. hij werd boos als hij wakkergemaakt werdt....
 
Terug
Bovenaan