Help namen

Hoi Dames,

Het onderwerp is al meerdere keren ter sprake gekomen maar ik loop ook vast qua namen en dan wel voor een jongensnaam. Ik begin hem nu toch wel een beetje te knijpen. Er bestaat een kans dat ze hem eerder moeten gaan halen omdat hij niet goed groeit. En dan met name de buik is in 2 weken maar 2 a 3 dgn gegroeid

We komen maar niet uit de naam. Ik vind het verschrikkelijk moeilijk.

We hebben tot op heden 3 namen maar ik heb nog niet zoiets van...ja dat wordt het.

We hebben. Jelle (lekker nederlands) Aiden en ik vind Finn ook leuk maar manlief niet. Hij blijft hangen bij Brian en Ryan. Wat ik dan weer iets minder vind.

Jullie nog opties??
 
Blijft lastig he, namen kiezen? Wij hebben als jongensnaam de naam die we al voor onze dochter hadden bedacht. We konden het verder over geen enkele andere naam eens worden. Wat vind je van Roan? Ik ken 2 broertjes die Finn en Roan heten en vind Roan dan ook bij jouw namen passen, maar het lijkt ook wat Ryan. Succes ermee!
 
Hoi Hoi,

Lastig he die namen.
Mijn oudste zoontje heet ook ryan maar dan anders gescheven nl. Rayen. Mijn andere zoontje heet Milan. Misschien een idee? Persoonlijk vind ik Rowan ook een hele mooie naam maar die lijkt idd misschien wel te veel op ryan.
Heel veel succes en ik hoop dat jullie er snel uitkomen.

Groetjes!
 
Ooooh moeilijk he, hou maar op! Ben blij dat we er toch eigenlijk al wel snel over eens waren zonder dat we het geslacht nog wisten, dus we hebben gelukkig voor allebei de geslachten een naam wat helemaal naar ons zin is. Jelle vindt ik ook leuk hoor! Of Olaf, Loran, Jens.. Noem zomaar een paar namen die ik zelf wel leuk vindt, uiteindelijk moet je toch zelf kiezen he, enne, zolang heb je niet meer;) Heel veel succes!!!!
 
Ik vind het een verschrikking om een goede naam te vinden. Manlief noemde ook allemaal namen op van toevallig al onze buren. Mike (overburen), Rens (overburen) en ook Rowan (naaste buren). Hij is niet veel thuis en weet dus niet hoe al die kinderen heten. Maar het was wel toevallig. Milan had ik ook op mijn lijstje staan maar vond manlief weer niet zo.En ik heb inderdaad niet meer zoveel tijd. Misschien wordt ik over 1,5 week ingeleid als de kleine niet goed groeit, dus ik moet de komende dagen toch wel met iets komen.
 
Terug
Bovenaan