Help namen

Ik vind Jelle echt een prachtige naam.... zo prachtig zelfs dat als het een jongen wordt.....

Maar hiervoor heb ik ook strijd met manlief moeten voeren, die op 1 of andere manier toch op de engelstalige namen valt... ik ben er helemaal niet van, enige engelse naam die ik wel leuk vind en misschien een tussenweg is:
Jack.

Verder vind ik julius ook leuk. als je toch niet voor nederlands mag gaan van je man :D
 
ik vind nick leuk en timo en tigo en opzich vind ik mees ook nog wel leuk.... er zijn veel leuke namen maar vind het voor meisjes gewoon een stuk makkelijker,helaas voor mij dus veel meer nadenken want we krijgen een jongen...dus jah was effe goed zoeken.....

succes
 
Wat grappig dat jullie eigelijk allemaal namen opnoemen die ik ook op mn lijstje had staan maar waar manlief niet zoveel mee heeft. Ik heb timo en nick er ook bij staan. Samen met Milan,Owen, robin, liam, yoeri en dan de namen die ik hierboven al genoemd had
 
Is het jullie eerste (ben ik even kwijt)? Persoonlijk zou ik alle namen van de kinderen wel een beetje in dezelfde sfeer houden. Dus of allemaal Engels of allemaal Nederlands. Onze kinderen hebben korte Engelse namen. Het staat een beetje raar als we ineens een Nederlandse naam er tussen zouden hebben.

Zijn jullie er ondertussen al uit?
 
Het is inderdaad de 1e dus we hebben nog de keus. Ik ben er nog steeds niet uit. Manlief zegt nu al snel...ach die naam vond je toch mooi dan doen we die wel. Maar ik wil wel dat we iets hebben waar we allbei achter staan. Ik denk dat we ook meer in de engelse sfeer gaan blijven aangezien de meeste namen die we tot op heden hebben, engels zijn. Ook een meisjesnaam is engels. Gisteren kwam mijn man met Riley. Ook die naam is al eerder gepasseerd. Jeej wat is dit moeilijk.
 
Wij hebben nooit problemen gehad met de namen. Onze kinderen heten Dean, Lynn en Amy. Korte Engelse namen en toch in het Nederlands heel makkelijk uit te spreken.

Wij krijgen nog een dochter en aan haar naam moest ik eerst een beetje wennen. Nu hoort het echt al helemaal bij ons, hahaha.

Riley/Rylee is inderdaad heel mooi. Wordt voor zowel een jongen als een meisje gebruikt.
 
Terug
Bovenaan