help!!net zwanger en ik wil van de vader af!

hallo allemaal,

ik zit met een vreselijk probleem,
ik ben al 3jaar bij joel en we hebben samen een dochtertje van 15 maanden,
we hebben al heel wat meegemaakt met elkaar het begon zo,we waren 1jaar bij elkaar toen we besloten van elkaar af te gaan(met ruzie)omdat ik echt zag dat hij niks om mij gaf en niet van me hield dus waren we uit elkaar,toen hij net 1dag!!van mij af was ,was hij alweer bij me nichtje ingetrokken ik kende haar niet echt zo,n meid die je nooit ziet of ooit van gehoord heb maargoed toen ze bij elkaar waren was ik echt kapot van verdriet want een paar dagen later had ik een zwangerschaptest gedaan en die was positief ik denk ik moet hem natuurlijk bellen dat hij vader word ,dus dat deed ik en hij zij ja ik wil je graag terug en ik hou van je echt leuk dat je zwanger bent het kindje brengt ons weer bij elkaar bla bla bla... en dus ik dacht hij staat over een paar uur weer voor me neus nee hoor ik probeerde hem te bellen maar hij nam niet op echt een paar duizend keer geprobeert te bellen maar hij nam zijn tel niet op,en toen werd ik nadat ik mezelf in slaap had gehuild midden in de nacht wakker gebeld door hem eerste x zei hij niks later belde hij weer die  nacht en toen zij hij huilen ik mis je zo vreselijk enz... ik denk ik geef hem nog 1 kans,ik zei na een emotioneel gesprek kom morgen maar dan gaan we weer bij elkaar en dan praten we alles uit ik 3uur zitten w8ten bij de bushalte in januari steenkoud natuurlijk maar nee hoor geen joel,weer probeerde ik te bellen maar weer geen andwoord, hij haalde me het bloed onder de nagels vandaan, en na lang proberen en bellen had ik de hoop opgegeven toen ik hem  een tijdje  niet meer belde stond hij ineens voor de deur hij was helemaal gefiets 15km in 7cm sneeuw maarja dat mocht ook wel na alles wat hij mij heeft aangedaan!naja toen waren we dus weer bij elkaar en toen na verloop van tijd begon de nieuwschierigheid toch de overhand te nemen en toen had ik hem gevraagt waarom hij weer bij me terug wou en waarom hij z,n tel niet opnam echt letterlijk 500x gebelt he schandalig eigelijk maarja als je zwanger bent en je houd van iemand dan doe je zoiets, hij zei:mijn telefoon stond 3weken lang op stilstand (jaja!) en ik ben in 3weken tijd dat ik bij haar was geweest nog geen 1 keer met haar naar bed toe geweest ik heb wel ff(om het netjes te zeggen) aan haar ***gevoelt' en gezoent met haar,maar ik heb de hele tijd aan jou gedacht nou ik dacht toen bij mezelf,je liegt dit allemaal aan elkaar maar weet je wat ik probeer deze vreselijke periode achter me te laten dus ik was gezellig zwanger en we waren er echt van aan het genieten en hij was de hele zwangerschap lief voor me kocht cadeautjes voor de baby en voor mij, maar toen ik eenmaal bevallen was begon het verdriet van het vreemdgaan van voor af aan,ik ging vervelende vragen stellen over dat',en hij kocht me nooit wat meer ik kon nooit is een keertje wat kleding halen ik liep met de gaten letterlijk in de broeken en me trui,en elke keer als ik is zeg koop is wat leuks voor me een bosje bloemen of een leuk kaartje ofzo verras me is! en altijd als ik dat zeg heb ik de volgende dag een bos bloemen maar hij doet het nooit is uit zichzelf ik moet er altijd over beginnen is dat nou echte liefde? en sinds 2 weken gaan hij met me neefje mee werken zegt hij maar elke dag als hij thuis komt hebt hij niks verdient want dat is z,n baan dat je elke dag zeker wat geld verdient en al 2weken lang heeft hij niks en hij is dag en nacht weg hij blijft bij me neefje slapen zegt hij,hij is er nooit meer voor mij en onze dochter,hij doet me echt pijn want,hij bekt me af ,hij behandelt me als een stuk oud vuil, hij is nooit is romantisch,we hebben echt 1x in de week sex eerder was het elke dag ik dacht dat het aan mij lag omdat ik sinds 2maanden al 4kg ben aangekomen maarja als je van iemand houd maakt dat niks uit maargoed ik dacht dus dat het aan mij lag dus had ik wat sexy pakjes besteld bij de pabo hihiih)en toen ik het hem liet zien ,zijn reactie,zooooo wat koste dat en toen zij is 100 euro bij elkaar en hij zei ja het is wel mooie enz maar kan je het niet terug brengen echt zo gemeen allemaal en als ik echt op het punt sta om hem te verlaten dan doet hij weer iets liefs zodat ik weer bij hem blijf bad aanzetten met rozenblaadjes ofzo echt iets wat hij normaal noooooooooit zou doen ,maargoed sinds kort kan ik er gewoon echt niet meer tegen ik word behandelt als een stuk vuil en hij kijkt haast nooit naar onze dochter om als hij weet dat hij de hele dag wegggaat en zij al ligt te slapen als hij terug is laat hij haar gewoon in de box zitten en als hij wegggaat doei schatje van papa ik ga je missen en mij maar een zuinig klein kusje en van:doei en dan zie ik hem de hele dag niet meer komt hij pas terug om 2 of 3 uur snachts bekt me af ,aan de telefoon zegt hij haast niks is hij kortaf nou ik moet ophangen doeii weet je wel ik heb overwogen om naar een psygyater te gaan want hij maakt me helemaal kapot van binnen omdat ik van hem hou maar het komt alleen maar van 1 kant want ik doe wel allemaal romantische dingetjes en kaartjes,parfum enzo voor hem kopen , hij heeft 2maanden in de bak gezeten en nou ik wist niet wat ik las in die briefen van hem ,echt dingen die hij normaal nooit zou zeggen,ik ben nu 12weken zwanger van hem en ik heb echt de beslissing genomen om bij hem weg te gaan ik vind het vreselijk voor me dochter en het kindje die op komst is maar ik ben echt zwaar ongelukkig en vreselijk geestelijk beschadigt ik zit er nog altijd mee dat hij is vreemdgegaan en ik weet gewoon niet meer of ik minder of meer verdien dan hem ,helpp!! ik weet niet wat ik moet doen praten help niet bij hem smeken om te veranderen helpt niet bij hem wat moet ik doen want hij heeft af en toe ook z,n lieve kanten maar alles wat ik met hem heb meegemaakt en alle verdriet overheerst en daarom zie ik zijn lieve kant ook niet meer ik wil gewoon een fijn en gelukkig leven het liefts als hij verandert samen met hem want we zijn eens heel erg gelukkig met elkaar geweest maar die tijd is voorbij ik weet nou niet wat ik moet doen of zeggen om hem te laten veranderen,als hij niet verandert ga ik absoluut bij hem weg.ik wil jullie alvast ontzettend bedanken voor jullie reacties en hoop op veel tips want dit was eens een prachtige gelukkige relatie en ik wil het gewoon weer fijn hebben groetjes en lieft nellie.

hoi,

ik zie pas net dat ik het bij de rubriek ''zwanger worden'' heb geplaats maar het was de bedoeling om het bij ''zwanger zijn te plaatsen,maar dat maakt niet uit we zijn allemaal vrouwen! ik hoop snel reacties te krijgen bedankt

liefs nellie

hoi hoi

jeetje wat een verhaal zeg.

wat je moet doen kan ik je niet zeggen wat ik zou doen wel.
ik zou er op 1 of andere manier uitvinden of hij nog echt van je houd.
bv hem de voordeel van de twijfel te geven en hem laten gaan maar jezelf wel helemal geven dan merk je snel genoeg hoeveel hij nog van je houd.
als je gevoel zegt dat hij niet meer vann jou houd heb je dat ook wel goed wij vrouwen voelen dat nu eemaal aan.

ik denk dat je heel goed moet kijken naar wat je wilt even moeilijk en een gezond leven op bouwen zonder hem of een leven met hem en altijd maar stressen en je diep ongelukkig voelen.

als hij echt van jou houd komt het goed en zal hij jou dat ook laten merken.

denk goed overal over na en kies voor jezelf en je kids het leven is te kort om je elke dag klote te moeten voelen je het natuurlijk ups en downs mar het is maar net wat je er zelf van maakt.

ik hoop dat je snel je gevoel op de rit hebt en een keuze maakt waarvan je super happy wordt.

liefs annieka

Lieve  Nellie,

ik heb je verhaal gelezen.
mijn mening is:

kies voor jezelf en voor je kinderen.
wees blij en gelukkig met jezelf en met je kinderen.
hij maakt jou en je kinderen niet gelukkig.
je kunt een ander niet veranderen....wel jezelf.
kies voor jezelf...hou van jezelf...je hebt hem niet nodig om gelukkig te zijn.
wees gelukkig met jezelf en met je kinderen.
op een dag zul je een lieve man ontmoeten, die echt van je  houd en waar je  van op aan kunt.  
je kunt het karakter of gedrag van  iemand anders niet veranderen.
hij zou kunnen veranderen, als hij dat zelf wil, als hij daar zelf voor  kiest.
maar jij kunt niet voor hem beslissen dat hij moet veranderen.
die kansen heeft hij al teveel  gehad.
offer niet langer  je leven op, op de hoop dat hij ooit zal veranderen.
je hebt je eigen leven in de hand. laat hem een ander slachtoffer zoeken.
kies voor jezelf en voor je kinderen!!
jijzelf en je kinderen worden niet gelukkig van een ongelukkige thuis situatie.
maak het beste van je leven, je bent het waard.
je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk.
dat heb je zelf in de hand.
maak er wat van, en zorg dat je gelukkig wordt.
ik gun het je van harte. je bent het waard!!!
je leeft maar  1 keer.

veel liefs Nathalie.

Jeetje wat een verhaal.

Mijn mening is:

Ga daar weg en kies voor jezelf, je dochter en je ongeboren kindje.

Misschien heb je familie dit je kan helpen?
Zoals ik het lees doe je het nu ook allemaal alleen en zonder je man zou jij je prima redden denk ik.

Kies voor de verstandigste weg en denk aan je kinderen!!
Die hebben geen baat bij ouders die alleen maar ruzie hebben.

Hoop voor je dat je een verstandige keuze gaat maken.

Groetjes mamaloe

jeetje wat een verhaal!

maar ik begrijp wat je bedoeld het is moeilijk om dan een keuze te maken maar uit mijn ervaring ga aan je zelf denken laat um lekker barsten je verdiend wel beter ik zelf heb toen die tijd ook die keuze moeten maken ik had toen ook z'n vriend in het beginnen van je relatie was ie poes lief en aardig en na een tijdje kon je barsten en geen hij de boel liegen en bedriegen en dat was ik zat mijn dochter was toen net 6 maanden oud en heb hem toen der uit getrapt en ja hoor wat denk je ging ie weer poeslief doen maar daar trapte ik niet in ik had zo iets van je bekijk het maar ik red het ook zonder jou en ik verdien beter dan zo lam lul als hij mijn dochter is inmiddels 4  jaar en ik heb nou een vriend waar mee ik al 3 jaar samen ben en 1 jaar verloofd ben en volgend jaar in sept gaan we trouwen en we zijn nou bezig voor een 2e kindje dus je ziet maar als komt toch wel op zijn pootjes terecht dus ook voor jou.
meid ga lekker aan je zelf en je kinderen denken daar schiet je meer mee op dan dat je op die eikel gaat zitten wachten!!!

suc6 met je beslissing.

groetjes bianca

hoi allemaal,

bedankt voor jullie lieve reacties ik weet nog niet wat ik ga doen gister was ik vastbesloten om hem te verlaten maar zoals ik al zei in mijn verhaal hij zegt dat hij gaat veranderen en we gaan morgen ff met ze tweetjes er tussenuit om alles bij te praten ik hoop dat hij deze keer echt verandert want anders kies ik voor mezelf en me kinderen ik vond het in ieder geval wel fijn dat jullie reageerde om me verhaal bedankt!

groetjes nellie

Beste Nellie,

Na alles wat er is gebeurd, denk ik dat het een illusie is te denken dat hij verandert. Als hij dat wilde had hij dat allang gedaan.
Jij hebt immers al vaak genoeg aangegeven dat het niet goed gaat zo.

Ik sluit mij bij de anderen aan. En vergeet niet: jij hebt recht op geluk, maar jouw kinderen hebben ook recht op een gelukkige mama en een goede stabiele omgeving om in op te groeien.

Deze tijd met je dochtertje en je kindje op komst horen gelukkige tijden te zijn en die moet je niet laten verpesten. Je kunt deze tijd niet overdoen.

Probeer uit te vinden waarom je bij hem wilt zijn, is dit echt liefde of ben je misschien bang om alleen verder te gaan met de kinderen?
Misschien is er iemand in je omgeving die je dan kan helpen.
En is hij echt voor jou terug gekomen of alleen omdat je zwanger was van jullie dochtertje? Kinderen zijn namelijk geen lijmprodukten.
En jullie moeten het allebei voor 100% voor willen gaan, anders wordt de situatie nog onrustiger en onstabieler en dat heeft zijn weerslag op jullie kind (en baby).

Heel veel sterkte en ik hoop dat het je lukt om een voor jou en je kinderen goede beslissing te nemen.

Terug
Bovenaan