hoi hoi
ik heb met veel herkenning je verhaal zitten te lezen.ik kan je maar een advies geven en dat is ga bij hem weg en kies voor jezelf en jou kinderen.ik heb hetzelfde meegemaakt
en als iemand een keer is vreemdgegaan is het vertrouwen al zo erg beschadigt dat het al heel moeilijk wordt dit te herstellen.mijn ex had precies hetzelfde gedrag en ik weet dat je er aan kappot gaat,geestelijk en lichamelijk.wij kunnen hier wel allemaal zeggen ga bij hem weg maar jij bent daar nog niet klaar voor,maar er komt een dag dat je het helemaal gehad hebt en dat er dan ook totaal geen liefde meer zit.het is moeilijk ik weet het,je verstand zegt ga bij hem weg en je gevoel zegt heel wat anders.bij mij heeft het in totaal 12jaar geduurdt voordat ik zover was dat ikde stap naar de advocaad heb gedaan.het was mijn beste beslissing van m,n hele leven.ik ben samen met mijn oudste twee kinderen verder gegaan totdat ik de man van mijn leven tegen kwam,we zijn nu 5jaar bij elkaar en hebben samen nog drie kinderen gekregen en hopen dat we er nog een vierde bij krijgen.mijn man is net zo gek met de oudste twee als met de jongste drieen samen zijn we heel erg gelukkig.dit wens ik jou ook,maar nogmaals jij bent nog niet zo ver want je hebt nog te veel gevoel voor hem.je hoeft niet te hopen dat hij zal veranderen want dat doet hij niet,maar schijnbaar is dit wat hij je heeft aangedaan nog niet erg genoeg(had ik precies hetzelfde).als hij aan de kinderen komt gaan jou de ogen los maar ik hoop dat dit eerder gebeurt.meid ik wens je heel erg veel sterkte toe en leef met je mee.
veel liefs sil