help!!net zwanger en ik wil van de vader af!

Jee, als je net zwanger ben zit je hier echt op te wachten!
Sorry meid....het klinkt niet leuk, maar laat die vent barsten !
Dit zijn jij en je kids toch niet waard.

Sterkte
Gizmo

hoi hoi
ik heb met veel herkenning je verhaal zitten te lezen.ik kan je maar een advies geven en dat is ga bij hem weg en kies voor jezelf en jou kinderen.ik heb hetzelfde meegemaakt
en als iemand een keer is vreemdgegaan is het vertrouwen al zo erg beschadigt dat het al heel moeilijk wordt dit te herstellen.mijn ex had precies hetzelfde gedrag en ik weet dat je er aan kappot gaat,geestelijk en lichamelijk.wij kunnen hier wel allemaal zeggen ga bij hem weg maar jij bent daar nog niet klaar voor,maar er komt een dag dat je het helemaal gehad hebt en dat er dan ook totaal geen liefde meer zit.het is moeilijk ik weet het,je verstand zegt ga bij hem weg en je gevoel zegt heel wat anders.bij mij heeft het in totaal 12jaar geduurdt voordat ik zover was dat ikde stap naar de advocaad heb gedaan.het was mijn beste beslissing van m,n hele leven.ik ben samen met mijn oudste twee kinderen verder gegaan totdat ik de man van mijn leven tegen kwam,we zijn nu 5jaar bij elkaar en hebben samen nog drie kinderen gekregen en hopen dat we er nog een vierde bij krijgen.mijn man is net zo gek met de oudste twee als met de jongste drieen samen zijn we heel erg gelukkig.dit wens ik jou ook,maar nogmaals jij bent nog niet zo ver want je hebt nog te veel gevoel voor hem.je hoeft niet te hopen dat hij zal veranderen want dat doet hij niet,maar schijnbaar is dit wat hij je heeft aangedaan nog niet erg genoeg(had ik precies hetzelfde).als hij aan de kinderen komt gaan jou de ogen los maar ik hoop dat dit eerder gebeurt.meid ik wens je heel erg veel sterkte toe en leef met je mee.
veel liefs sil

Hoi hoi,

Jeetje miena wat een verhaal zeg!
Kan me wel heel goed voorstellen hoe ongelukkig jij bent op dit moment.
De keuze is inderdaad voor jouw wel moeilijk.
Maar als ik zelf in jouw schoenen had gestaan had ik toch echt voor mijn 2 kindjes gekozen.
Dan maar de eerste tijd heel verdrietig zijn maar dat slijt op den duur.
En eens ben je dan weer gelukkig en weet je dat je de goeie keuze heb gemaakt.
Ik vind echt dat die vent je niet verdiend met alles wat je voor hem doet en wat je gedaan hebt!

Groetjes 19Daan73

tjeemig.... laat die vent aub barsten zeg.....
Ik vind het erg kanp dat je al zo lang bij hem gebleven bent....

Misschien heb ik makkelijk praten omdat ik een hele goede relatie heb.
maar toen ik op de helft van jou verhaal was dacht ik al no way, ik was met die kleine vertrokken.....Ik weet dat het niet zo fijn klink, maar ik bedoel er het beste mee.

Ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is al je van iemand houd, maar denk aan je kindje en je babytje wat in je groeit meid....
Kies het beste voor jezelf en zeker ook voor hun.....

Heel veel sterkte en probeer toch te genieten met je kindjes,.

liefs gridje

Je bent nu voor de tweede keer zwnager van die vent?Daar snap ik dus helemaal niets van. Ok nu niets meer aan te doen, maar hoe heb je het zover kunnen laten komen?

Volgens mij moet je hard aan de slag met je eigenwaarde, zoek daarbij hulp, want dit is geen gezonde situatie voor jou en je kids.

Succes en heel veel sterkte met je kleintjes

Miep

Wat een vreselijk verhaal zeg he! ik ben het helemaal eens zijn met de anderen die zo juist heeft gezegd. Wees sterk zijn voor uzelf en uw kinderen wat uw man betreft is niet belangrijk jullie wel! ga ervoor! U,uw kinderen en ongeboren kindje zijn het belangrijkste!!!

Heel veel sterkte

groeten Sheri

Terug
Bovenaan