Help nog steeds geen naam!!!

Hoi dames,

Mischien kunnen jullie een beetje helpen we zijn er nog steeds niet over uit welke naam ons meisje krijgt... Hebben nu 3 namen maar daarvan vallen er eigenlijk al 2 af omdat ik ze niet echt super vindt in combinatie met de achternaam, en degene die overblijft zijn we nog niet echt enthousiast over... Met ander woorden dus nog geen naam..

Hebben jullie mischien nog sugesties? wat heb inmiddels elk namen boekje en site al tig keer doorgenomen en nog steeds geen naam die er uit springt.
Ehh de naam mag alleen niet eindigen met een i of ie ivm de achternaam.

Hoop dat jullie nog iets leuks weten.....

groetjes

hoi hoi
ja moeilijk is het he hadden wij met de jongens namen maar we zijn er eindelijk uit
maar meisjes namen
liza fleur
lotte sanne emy
ja er zijn er zat hou je van kort of juist lange namen
gr liza

mmmm ja is moeilijk

Emma, sofie, tess, floor, fleur, pien, lize-lotte,
Froukje, Britt, Pascalle, Laura, Loes, Nina, Julia,
Sara, Iris, merel, Anne-roos, Inge, Puck, Mila.

liefs Daantje en succes met het maken van de keus hoop dat jullie snel de
naam hebben!!!!

Poeh, dat is heel moeilijk. Een naam is zo persoonlijk. Wil je kort of juist lang, nederlands of buitenlands ? Heb je al op aftitelingen gekeken van tv-programma's en films ? Ook op buitenlandse zenders. Daar kan je ook ineens iets leuks of aparts tegenkomen ? Je weet nooit.

Succes !!

Hoi,

We kijken inderdaad ook op aftiteling van films etc maar nog steeds niks...
Naam mag zowel binnenlands als buitenlands zijn alleen houden we niet echt van oudhollandse namen zoals: grietje enzo, of dubbele namen met streepje er tussen.
Naam mag zowel lang als kort zijn. Iemand al ideeen?

@daantjuh: Van jou lijstje zou eigenlijk alleen mila een optie zijn voor de rest ken ik al kindjes die zo heten (ivm werk)  of mijn vriend vind ze niet zo leuk.. Toch Bedankt!!

groetjes

Ik ben het met bibi eens....een naam is erg persoonlijk. Ik kan me wel voorstellen dat je niet wilt twijfelen over een naam, aangezien je kind dit zijn of haar leven lang meedraagt.

maarre.. waarom waren de 3 namen die jullie al hadden gekozen in eerste instantie een optie? Wat vonden jullie leuk/speciaal aan die namen? En de namen die in combinatie met de achternamen niet kunnen....kun je daar niet een variatie op bedenken, zodat het WEL kan met je achternaam?

Succes!

Hoi weekee,

Dat is mijn probleem dus ook wil echt voor 110% achter een naam staan, en voorlopig blijf ik nu steken op 90%...
   We  hebben in eerste instantie ook geprobeerd om de namen te veranderen  opzich zijn er zat mogenlijk heden met die namen alleen vind miijn vriend ze dan niet meer leuk...
 De namen die we nu hebben heeft hij dan ook verzonnen... Alles wat ik had verzonnen hebben we inmiddels van het lijstje afgespreept omdat het het toch niet helemaal was (vondt ik zelf ook hoor).

Groetjes

mamamiss,

ik moeilijk he als je als kindjes kent met een naam, hier was dat ook zo met namen kwam ik met een leuke naam bleek dat een vage collega van mijn man te zijn niet echt geliefd was, kwam hij weer met een naam en dat was dezelfde als een oude vriendin van me pffffff maar goed we zijn eruit haha
hebben ook allerlei tijdschriften bekeken (viva,flair enzo) en dan gekeken welke namen er voor kwamen op de redactie enzo maar daar zijn wij niet veel wijzer van geworden.

Hopenlijk zijn jullie er snel uit!
Ik dacht ook daar lopen we wel tegenaan DE NAAM, maar soms moet je gewoon even wennen aan een naam en als je dan een tijdje die naam hebt gehoorde denk je JA dat is hem!

liefs Daantje

Terug
Bovenaan