Help nog steeds geen naam!!!

Hoi Mamamiss!

Wij hebben de naam van ons kindje ook een keer veranderd, omdat er in onze omgeving een baby werd geboren met dezelfde naam. Ik begrijp heel goed dat je voor 110 procent achter de naam van je kindje wilt staan, maar bedenk je ook dat je zult wennen aan een naam en dat je kindje toch de mooiste en prachtigste is van de hele wereld, met welke naam dan ook!! En de naam maakt niet je kindje, maar je kindje maakt de naam!!!!

Succes ermee!!

Groetjes Nynke

Hoi!

Tja moeilijk he DE naam vinden....Wij zijn er al uit voor onze tweede (meisje en jongen wij weten nog niet wat het word...)..Onze oudste is een meisje en ze heet Yara. Verder vind ik Indy, Fenna, Jasmijn erg mooi (de naam die wij voor onze tweede hebben zet ik er natuurlijk niet bij he haha ).

Succes met het vinden van DE naam!!

Groetjes Jessica

Hoi Hoi

Bij mij zat vroeger een meisje in de klas, die heette Eke vind ik ook een leuke bijzondere naam! tis Moeilijk hè! al die namen! Wij zijn er ook nog niet uit!
maar goed! Succes!!!!

Em

Wat ben ik blij te lezen dat wij niet de enige zijn die er nog niet uit zijn. We hebben wel een meisjes naam, daar kunnen we het wel over eens worden.  Was tijdens de eerste zwangerschap ook zo, maar nu nog een jongensnaam.......

Wat moeilijk. De vorige keer stond ik ook niet 100% achter de jongensnaam, maar toen werd het  een meisje. We hebben nu het idee dat het een jongen wordt (gewoon gevoel, want we willen het niet weten), maar dan moet er nog wel een naam komen....

Nu tijdens het verlof, maar surfen op internet en zoeken naam namen. Komt wel goed.

Groetjes Noah

Nancy wat leuk onze dochter heet ook Yara (is nu 2 1/2)   vond   Fenna toen ook heel mooi maar keuze werd toch Yara nu ben ik zwanger van de tweede en in de tussentijd hebben we een nichtje gekregen die Fenna heet anders was dat waarschijnljk onze keus geweest als dit een dochter zou zijn (we weten   nog niet wat het word..) nu hebben we ook een mooie naam gevonden hoor!!

Liefs Jessica

Terug
Bovenaan