Mijn zoontje is 4,5 maand oud en ik heb hem tot nu toe met veel plezier en succes borstvoeding gegeven. Door omstandigheden moeten de voedingen van overdag vervangen worden door de fles en dit veroorzaakt het drama waarin we ons nu al een week bevinden: hij wil ab-so-luut geen speen in zijn mond. Andere flessen/spenen geprobeerd, alu-folie eromheen ter afleiding, ander persoon (mijn man) die de fles geeft, andere houding... Het werkt allemaal niet! Het is ontzettend frustrerend. Ik heb van verschillende instanties/personen te horen gekregen dat we vooral veel geduld moeten hebben, maar hoe lang kan dit nog doorgaan? Vanaf juli gaat hij in de opvang, dan kan ik geen borstvoeding meer geven maar voor die tijd kan ik hem toch echt niet dwingen om datgene te doen wat hij niet wil, ookal moet het toch...
We zijn zo langzamerhand wanhopig. Ik hoop dat vrouwen met dezelfde ervaring mij kunnen gerust stellen...
Alvast ontzettend bedankt voor jullie reacties.
Groetjes,
Maureen.
We zijn zo langzamerhand wanhopig. Ik hoop dat vrouwen met dezelfde ervaring mij kunnen gerust stellen...
Alvast ontzettend bedankt voor jullie reacties.
Groetjes,
Maureen.