Help!! Noodkreet!

Bedankt voor jullie reacties. Ondertussen zijn we niet veel maar toch IETS verder gekomen. Het bleek dat de Avent speen tot 3 maanden was, we hebben nu de (volgende) Avent speen met 3 verschillende standen en sinds die overgang heeft hij al wel een beetje gedronken. Ene keer 40 cc, andere keer 20 cc. Ik houd de moed er in maar af en toe is het moeilijk om rustig te blijven. Vooral mijn man, die graag de fles wil gaan geven, kan flink gefrustreerd raken als het niet gaat. De reden dat ik overdag geen borst meer ga geven is dat ik ga werken en mijn zoontje dan naar een kinderdagverblijf gaat. Kolven gaat niet echt naar mijn zin, dus ik had bedacht dat het geen kwaad kan als hij overdag kunstvoeding krijgt en 's ochtends en 's avonds borstvoeding. Dat zou heel mooi zijn want ik geef de borstvoeding toch wel een beetje tegen mijn zin op. Maar ja, er moet toch ook brood op de plank komen he. We blijven het proberen. Iedereen veel succes en wanhoop niet!
 
Hoi maureen,

nu je zonotje 4,5 maans is, kun je in plats van die fles ook rijstebloempap (nutrix) met ene lepeltje gaan geven. Bij mijn dochtertje was dat vaak het enige wat ze accepteerde als ik op mijn werk was.
Succes,
Michelle.
 
hallo......
Ben ik even blij dat het vaker voorkomt. Niek is inmiddels 13 weken en is nu 1 keer naar de creche geweest. Sindsdien wil hij de fles niet meer. Hij wacht gewoon net zo lang tot de borst weer beschikbaar is en haalt dan de schade weer in. Ik heb al heel veel geprobeerd maar hij vertikt het gewoon om moedermelk uit de fles te drinken. De komende drie dagen moet ik weer werken maar ik zie er als een blok tegenop, het liefste zou ik niet gaan en niek lekker de borst blijven geven......
 
Terug
Bovenaan