Wie o wie kan ons helpen? Ons zoontje (2 jaar en 3 weken) heeft sinds 5,5 week een peuterbed gekregen aangezien hij in december een broertje of zusje krijgt leek het ons slim om alle veranderingen stap voor stap te introduceren. We hebben hem er erg bij betrokken; samen het bed gekocht, ledikantje afgebroken, bed in elkaar gezet, etc. Hij was reuze trots. Helaas voor hem en voor ons komt hij er erg moeilijk in in slaap. Als hij eenmaal slaapt is er niks aan de hand, maar soms zijn we wel 1,5 uur met hem bezig en dat gaat ons nu een beetje opbreken. Gebroken nachten hebben we gelukkig niet, het gaat puur om het inslapen. De eerste 2 jaar (in het ledikantje dus) hebben we NOOIT problemen gehad, ook niet met het inslapen, dus we zijn erg verwend! Wat vinden jullie? Ik roep al weken dat hij nog niet toe is aan een gewoon bed en dat ik het ledikantje terug wil. Mijn man zegt dat we moeten doorzetten en het ledikantje absoluut niet terug moeten zetten. Ergens weet ik dat hij gelijk heeft maar als ik hem dan weer onder zijn bedje slapend aantref, dan breekt mijn moederhart... Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen want vanavond was voor mij echt de druppel!
Alvast bedankt!!!
Groetjes van Josephine
Alvast bedankt!!!
Groetjes van Josephine