help nu al cup groter (2maanden) iemand ervaring?

Hallo meiden/dames,

Ik ben nu 2maanden zwanger en ik heb nu al een cupmaat groter, ik vind dat best snel en ik hoop dat het een beetje hierbij blijft maar ben bang van niet haha heeft iemand hier ervaring mee binnen 2maanden al een cupmaat groter?
Groetjes jennifer
 
Yep ik had dat ook heel snel en heb de meegroeibh's ongeveer 13 weken kunnen dragen voordat ik weer een maat groter moest. Ook de maat groter is me inmiddels weer te klein, maar moet nog maar een paar weken. Omvang werd niet veel groter maar cup dus inmiddels eigenlijk 3 maten en ik had al niet al te weinig. Hoop dat het bij jou minder hard gaat.

 
ja hier nog 1
ik ben nu anderhalve maand zwanger en al van een A naar een krappe B gegaan dus omdat het zo een last geeft een cup b heb ik tegenwoordig maar een cup C aan zodat het niet zo een pijn doet
 
hahahaha join the club.
Dit hoort er helemaal bij meid.
Ze gaan nog wel meer groeien.
Ik ben inmiddels van cup C naar F gegaan (24 wk zwanger)
 
oh mijn god hahaha
nou ik had een normale C cup
zit nu op D en die zit heel mooi, zou ze het liefst zo willen houden haha maar als ik dit zo hoor dan gaan er nog meer bh's in de kast komen!!
Nu kan ik nog aardig leuke bh's kopen maar ben bang dat ik hierna geen leuke meer kan vinden?!
Ook doen ze behoorlijk pijn, vooral als ik me bh uit doe heb ik het idee alsof ze een meter naar beneden vallen haha snachts een strak shirtje helpt er goed tegen:)
bedankt voor de reacties!
groetjes
 
hoeft niet hoor......

god ben stiekem jaloers op al die groeiende borsten....

ben nu 34 week zwanger en mijn borsten zijn van een redelijke b naar een volle b gegaan.... en daar is het tot nu toe bij gebleven...

mijn nicht is nu 17 week zwanger en die is van b al naar d gegaan.... het is niet eerlijk! ik wil ook eindelijk eens dikke tieten hebben hahaha....

 
Terug
Bovenaan